هفت نفر از مجروحان حادثه تروریستی وارد اصفهان شدند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: هفت نفر از مجروحان همزمان با پیکر مطهر شهدا به اصفهان منتقل و پنج نفر دیگر نیز به محض مساعد شدن حالشان منتقل می شوند.

هفت نفر از مجروحان حادثه تروریستی وارد اصفهان شدند

سردار مجتبی فدا پیش از ظهر پنج شنبه در ارتباط با جزئیات حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حادثه تروریستی اخیر در استان سیستان و بلوچستان منجر به شهادت ۲۷ نفر از رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) از استان اصفهان شد، شهادت این عزیزان را به مردم شهیدپرور استان و خانوادهای آنها تسلیت عرض می کنیم.

یک دهم شهدای کل کشور متعلق به اصفهان است

وی با بیان اینکه استان اصفهان از پیش از انقلاب تاکنون همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام حضور داشته است، ابراز داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس یک دهم شهدای کل کشور متعلق به اصفهان است و در زمان دفاع از حریم ائمه معصوم نیز شهدای اصفهان نقش ویژه ای داشتند و امروز نیز رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سالگرد شهادت علمدارشان شهید حاج حسین خرازی و شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ شاهد حماسه ای دیگری بودند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه از این توطئه ها و اقدامات و توطئه های کور شیطان در طول انقلاب زیاد داشتیم اما هیچ گاه نترسیدیم، ابراز داشت: ما ضمن تشییع شهدای مدافع امنیت اعلام می کنیم که آمادگی داریم پایدارتر از پیش جان ناقابل خود را تقدیم انقلاب و نظام کنیم.

وی با بیان اینکه این شهدا پس از ماموریت در منطقه حین بازگشت در مسیر جاده خاش زاهدان مورد حمله انتحاری یک دستگاه خودروسواری وانت قرار گرفتند که خود را به اتوبوس چسبانده و همزمان با حرکت اتوبوس عملیات انتحاری انجام داده است، بیان داشت: هفت نفر از مجروحان همزمان با پیکر مطهر شهدا به اصفهان منتقل و پنج نفر به محض مساعد شدن حالشان منتقل می شوند.

فدا با اشاره به اینکه مراسم استقبال از شهدا هم اکنون در فرودگاه بدر درحال انجام است ، گفت: شب وداع با شهدا فردا در ناحیه بسیج امام صادق (ع) است و روز شنبه بعدازظهر مراسم تشییع با حضور یکی از فرماندهان لشکری در شهر اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تشییع شهدای شهرستانی یک شنبه صبح خواهد بود، گفت: اکثر شهرهای استان شاهد حضور و تشییع شهدای این حادثه تروریستی هستند و از همه شهدای استان رزمندگان و بسجیان در مراسم نقش داشته اند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: مراسم بزرگداشت شهدا از سوی تمامی مسئولان استان ساعت ۹ تا ۱۱ و نیم در خیه گلستان شهدای اصفهات روز یک شنبه برگزار می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در ارتباط با نقش اصفهان در تامین امنیت کشور ابراز داشت: بخشی از ماموریت جنوب شرق و حفاظت از مرزهای جنوب شرق به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است و لشکر ۱۴ امام حسین تامین امنیت و محرومیت زدایی حدود ۱۸۰ کیلومتر از مرزهای جنوب شرق را نیز برعهده دارد.

فدا با تاکید بر اینکه از این اقدامات کور هیچ باکی نداریم و ماموریت های ما ادامه دارد، بیان داشت: ازشب گذشته تا کنون رزمندگان و بسیجیان ما پس از شهادت دوستان خود، برای حضور در منطقه اعلام آمادگی کرده اند تا انتقام این شهدا را از استکبار جهانی و عوامل پشتیبانی تروریستی بگیرند.

وی تصریح کرد: امنیت پایداری در کشور داریم که دشمن و گروهک های تروریستی دوست دارند این امنیت را خدشه دارکنند و در مراسم و شهرهای مختلف توطئه هایی را شکل می دهند اما این اقدامات تنها ارادت مردم به جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند و با همدلی بر تمامی توطئه ها فائق می آییم.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها