دختره باکره چطور باردار شد؟ + عکس

علائم بارداری در دختر باکره موجب تعجب کاربران مجازی شده است.

دختره باکره چطور باردار شد؟ + عکس

ریلی دختر 18 ساله ای است که با علائم بارداری به متخصص زنان مراجعه کرد اما آنچه او شنید شوکه کننده بود.


پس از اینکه این دختر 18 ساله با گره های لنفاوی متعدد در کشاله ران خود مواجه شد و دردهای زیر شکمی امانش را برید به پزشک زنان مراجعه کرد و از تورم شکمش شکایت کرد.

پس از مراجعه این دختر به پزشک متخصص زنان برای وی تست بارداری نوشت . ریلی میگوید: نمیدانم چرا چنین تستی برای من نوشت در حالیکه من رابطه جنسی نداشته ام اما نتیجه آزمایشات ما را شوکه کرد . اما همه به این تصمیم اعتراض کردند چرا که دختر را باکره و بیگناه میدانستند خوشبختانه تست بارداری دخترمنفی شد و شواهد نشان از یک سرطان عفونی و پیشرفته تخمدان می داد.

این دختر 18 ساله به متخصص گفت که 5 ماه است درد شدیدی در شکم حس می‌کند و به همین خاطر به متخصص مراجعه کرده و به دنبال این موضوع پزشک برای او سونوگرافی تجویز کرد با جواب سونوگرافی مشخص شد این دختر مبتلا به سرطان تخمدان بود و باید هر چه سریع‌تر درمان‌ها را آغاز می‌کرد.

دخترک و خانواده اش با کمک فیس بوک از مردم تقاضای کمک مالی کردند .ریلی به منظور انجام این عمل نیاز به پول زیادی داشت و به همین دلیل صفحه‌ای بازکرد تا از مردم برای انجام هیسترکتومی درخواست کمک کند. به کمک کمک‌های مردمی جان این دختر نجات پیدا کرد.

هر دو تخمدان او در طی یک عمل جراحی برداشته شد ریلی می گوید اگر چه خدا را شکر می کند که پول این عمل فراهم شد و همه چیز خوب پیش رفت اما می گوید حال روحیش پس از عمل جراحی بسیار خراب شد و مدت ها گریه می کرده است .چرا که از بچگی دوست داشته روزی صاحب کودکان زیادی شود و حالا میداند حسرت مادر شدن را خواهد کشید.

ریلی 18 ساله به همجنس های خود می گوید :دختران مراقب باشید من دیگر رحم و تخمدان هایم را از دست داده ام و دیگر نمی توانم فرزندی برای خودم داشته باشم.شما مراقب باشید و در صورت مشاهده هر علائمی سریعا به دکتر بروید من 5 ماه تعلل کردم و سرطان پیشرفته به مرحله سوم رسید و حالا بدون تخمدان مانده ام.اگر شما کوچکترین علائم غیر نرمالی دیدید به متخصص زنان مراجعه کنید تا اتفاقی که برای من افتاد برای شما تکرار نشود.

منبع: رکنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها