جوانه دلشاد:

تک‌خوانی زن حرکتی رو به جلو است/ بیشتر اوقات فراغتم در اینستاگرام می‌گذرد، امیدوارم هرگز فیلتر نشود

یک بازیگر سینما می گوید: تک‌خوانی زن در مراسم افتتاحیه جشنواره، بسیار خوب و حرکتی مثبت و رو به جلو است. امیدوارم تداوم یابد و مردم نیز از این اتفاق بسیار استقبال کردند.

تک‌خوانی زن حرکتی رو به جلو است/ بیشتر اوقات فراغتم در اینستاگرام می‌گذرد، امیدوارم هرگز فیلتر نشود

جوانه دلشاد در گفت‌وگو با لاله صبوری در برنامه مدیا از علاقه‌اش به اینستاگرام و فضای مجازی گفت.

جوانه دلشاد در ویژه برنامه مدیا گفت: بیشتر اوقات فراغتم در فضای مجازی و اینستاگرام می‌گذرد.

وی افزود: من در کامنت‌هایم اجازه تبلیغات را به فالوورهایم می‌دهم؛ فضای مجازی محل کسب و کار افراد بسیاری است. امیدوارم هرگز فیلتر نشود.

او درباره تک‌خوانی زن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: این اتفاق، بسیار خوب و حرکتی مثبت و رو به جلو است. امیدوارم تداوم یابد و مردم نیز از این اتفاق بسیار استقبال کردند.

18

حجم ویدیو: 31.61M | مدت زمان ویدیو: 00:06:58 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • معلم
    0

    خجا لت بکشیدخانمهای محترم احترام خون شهدا رو داشته با شید انها برای شما از زن وفر زند ان خود گذشتند بد بخت انسانی که شماها الگو یشان باشد

  • مرافع حرم
    0

    به کسانیکه اجازه این کارا داده‌اند رک می‌گوییم اگر با احکام قرآن بازی کنید با زندگیتان بازی خواهیم کرد اگر با خون شهیدان بازی کنید با خونتان بازی می‌کنیم خون بازی میدانید یعنی چه؟! امیدوارم بفهمید تا لاتاری سربازان آمریکایی نشدید؟؟؟

    نظرات شما -
    • ابوالقاسم
      0

      سلام داداش خوبم،خودت را ناراحت نکن ،خون خودت را چرا به جوش میاری ما اعتقاد داریم قران حافظ ماست ،واقعا فکر میکنی قران به حفاظت وخون خونریزی ما احتیاج داره ،در ضمن فکرم گیر کرده این کلمه مرافع حرم چه مفهومی داره چون واژه مدافع حرم برای من ودوستان به اندازه قران حرمت داره خدای ناکرده نخواسته باشی با این کلمه مقدس بازی کنی :؟:!

  • عظیمی
    0

    کی هست ایشون ؟؟؟ بابا الکی گنده میکنید

  • لیلا ایرانی
    0

    قربون خنده هات برم من عااااخه

  • خونخواه
    0

    خجالت نمی‌کشید؟ دغدغه جامعه زنه؟ بالاخره این چند صباح هم میگذره، عاقبت گرداننده های خبر فوری رو هم می‌بینیم.

  • کاربر ناشناس
    0

    تکخوانی توسط زن حرکتی رو به جلو نیست بلکه برگشت به عصر جاهلیت میباشد در ثانی اواز و خوانندگی توسط زنان گناه است ولنگ و وازی متاسفانه توسط برخی بازیگران نشر میشود .بی حجابی و برهنگی این اواخر توسط برخی هنرمندان زن افتخار شده .موندم وقتی پیری به سراغشون اومد و دیگه جاذبه ای نداشتند میخوان چه کار کنند .البته هنرمندان با اخلاق زیادی هم داریم که قابل احترامند .بی اخلاقی نه تنها باعث جدب نمیشه بلکه دافعه هم ایجاد میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها