بادکنک آرزوها در بوشهر به پرواز در می آید

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» به نویسندگی وکارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها نمایش اهواز از میان آثار متقاضی به هفتمین جشنواره منطقه ایی تئاتر خلیج فارس به میزبانی بوشهر راه یافت.

بادکنک آرزوها در بوشهر به پرواز در می آید

نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها » به نویسندگی وکارگردانی مصطفی بوعذار به عنوان تنها نمایش اهواز از میان آثار متقاضی به هفتمین جشنواره منطقه ایی تئاتر خلیج فارس به میزبانی بوشهر راه یافت.

این نمایش با موضوع ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تهاجم شبکه های ماهواره ایی ونگاه جامعه به افراد معلول به دوزبان فارسی ولاتین در مدت زمان ۲۵ دقیقه تولید شده است.

پیش از این نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» همزمان با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۵ بهمن ماه به مدت یک هفته در سطح شهر اهواز اجرا شد و مورد استقبال عموم شهروندان قرار گرفت.

این پروژه نمایشی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی اهواز به صورت تخصصی وبراساس پژوهش های صورت گرفته میدانی تهیه وتولید شده است.

در نمایش خیابانی «بادکنک آرزوها» علیرضا علوانی هنرمند توانخواه بازی دارد وگروه موسیقی آن متشکل از ایمان سلیح، سید پیام صالحی ریحانی، احمد پریان است.

گروه اجرایی و مدیرهماهنگی این نمایش به عهده غلامرضا جوکار،منشی صحنه امینه حردانی، دستیار کارگردان علی اصغر اسلامی وطراح بروشورمحمد تشکر است.

گروه تئاتر آئین مردم به سرپرستی مصطفی بوعذار یکی از فعالترین گروه های نمایشی خوزستان است که به همراه هنرمندان استان های هرمزگان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد و بوشهر در قالب ۱۷ گروه نمایشی در بخش های صحنه ایی و خیابانی از ۲۴ لغایت ۲۷ بهمن ماه در مجموعه تئاتر شهر بوشهر به رقابت می پردازند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها