طرح جامع پلیس برای مبارزه با موادمخدر در سال آینده

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدرناجا گفت که ورود موادمخدر به ایران از طریق جریان‌های مافیایی و با پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی انجام می‌شود.

طرح جامع پلیس برای مبارزه با موادمخدر در سال آینده

سردار مسعود زاهدیان، در جلسه کمیته مقابله با موادمخدر استان فارس، با بیان اینکه مواد مخدر مادر همه آسیب‌های اجتماعی است و تأثیرات بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف جامعه دارد، گفت: خوشبختانه بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، همه دستگاه‌ها و نهادها به یک وحدت و همبستگی در برخورد با موارد ضد امنیتی رسیده‌اند.

وی با بیان ایمکه مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از موضوع‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری و از مطالبات ایشان است که باید برخورد جدی تر و اثر بخش‌تری با آن شود. گفت: ترویج مواد مخدر در جامعه تأثیرات بسیار زیادی بر حوزه‌های مختلفی از جمله فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت.

زاهدیان گفت: ورود مواد مخدر به کشور از طریق جریان‌های مافیایی و با پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی انجام می‌شود و باید با توجه به شرایط کشور و اعتبارات موجود اقدامات لازم را در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام دهیم.

وی، برنامه‌ریزی لازم، استفاده از امکانات موجود، به‌کارگیری ظرفیت‌های عظیم مردمی و بسیج، ترویج فرهنگ خود کنترلی، تعیین نقشه راه، انجام برنامه‌های پیشگیرانه، فرهنگ سازی و افزایش اشراف اطلاعاتی را در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی برای سال آینده ۱۰ اولویت را تعیین کرده است که چهارمین اولویت، مبارزه بی امان با مواد مخدر است.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس استان فارس، زاهدیان با بیان اینکه طرح جامعی برای موضوع مبارزه با مواد مخدر برای سال آینده در دست اقدام است، افزود: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح پیش بینی شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را یکی دیگر از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و گفت: خرده فروش مواد مخدر جزئی از یک شبکه توزیع است که باید پس از دستگیری رها نشده و در رأس هرم شبکه شناسایی و دستگیر شود.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها