طاهران: استقلال مهمترین حریف فصل ماست

علی طاهران هافبک جوان تراکتور اعتقاد دارد داور یک پنالتی را برای تیمش مقابل نساجی نگرفته و این اتفاقات نباید رخ دهد.

طاهران: استقلال مهمترین حریف فصل ماست

علی طاهران درباره شرایط تراکتورسازی و بازی مقابل نساجی اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و همان طور که همه هم می دانند سرمربی‌مان تازه به تیم اضافه شده و کمی طول می کشد تا تیممان بهتر شود. نساجی هم تیم‌ خوبی بود و متاسفانه دو امتیاز در این بازی از دست دادیم ولی انصافا نساجی هم تیمی بود که فوتبال خوبی بازی می کرد و تماشاگرانشان هم خیلی کمکشان می کردند؛ درست است که باید بازی را می بردیم ولی یک امتیازی هم که گرفتیم نمی تواند نتیجه بدی باشد.

وی راجع به اعتراض شدید تیمش به داوری مقابل نساجی هم گفت: همان طور که همه دیدند داور پنالتی صد در صد را برای ما نگرفت؛ این که داور سوت را بخواهد بزند و بعد آوانتاژ بدهد، اصلا چنین چیزی مگر داریم؟! همه دیدند که آن صحنه پنالتی صد در صد بود و اگر آن پنالتی را می گرفت ما سه امتیاز را گرفته بودیم و چقدر هم این سه امتیاز به ما کمک می کرد و الان به تیم های صدر جدول چسبیده بودیم. نمی دانم این صحنه را ناعدالتی یا چه چیزی توصیف کنم و نباید این اتفاقات رخ دهد.

طاهران راجع به تفاوت های بین لیکنز و سرمربیان سابق این تیم هم گفت: همه این عزیزان سرمربیان خوبی هستند ولی سبک متفاوتی دارند و فکر می کنم تیم رفته رفته با آقای لیکنز بهتر شود.

هافبک دفاعی بومی سرخپوشان تبریزی راجع به ترافیک زیاد این پست در تیمش هم بیان کرد: قطعا هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت بنشیند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم بازی کنم و تمام سعی و تلاشم را می کنم تا نظر آقای لیکنز را جلب کنم و بتوانم در بین ۱۱ نفر منتخب ایشان باشم.

طاهران در پایان راجع به بازی مهم این هفته تیمش مقابل استقلال هم گفت: به نظرم بازی با استقلال مهم ترین بازی فصلمان است؛ باید بازی را ببریم و انشاالله که هوادارانمان ورزشگاه را پر کنند تا با کمک آن ها بتوانیم برنده بازی باشیم چرا که اگر امتیازی از دست بدهیم برایمان بد می شود و باید که امتیازات کامل بازی را با کمک هوادارانمان بگیریم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها