فابینیو: از اینکه از ابتدا فصل بازی نکردم متعجب شدم

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول از حضورش در مرسی ساید راضی است اما معتقد است که می توانست از ابتدای فصل بیشتر به بازی گرفته شود.

فابینیو: از اینکه از ابتدا فصل بازی نکردم متعجب شدم

فابینیو در تابستان با مبلغ 43 میلیون پوند از موناکو راهی لیورپول شد اما شرایط سختی را در این تیم پشت سر گذاشته و در نیم فصل اول تنها در 5 بازی از نیمه اول به میدان رفته است. او از ماه نوامبر راه خود را به ترکیب اصلی لیورپول باز کرد و از آن زمان به صورت متناوب در ترکیب ابتدایی قرار گرفته و تنها در بازی برابر برنلی به میدان نرفته است.

او در این خصوص به اسکای اسپورت گفت: من از حضورم در لیورپول خوشحال هستم. همچنان در حال پیشرفت هستم اما از عملکرد کلی در انجا رضایت دارم. کم کم به سرعت لیگ برتر عادت کرده ام و این چیزی بود که از ابتدا دنبال آن بودم. من باید صبر می کردم تا فرصت مناسب را پیدا کنم.اگر دست من بود از ابتدا بازی می کردم. شاید یورگن می توانست چیزی را ببیند که من نمی توانستم اما نه تنها صحبت با او بلکه با کلیه کادر کمک بسیاری به من کرد.

این برزیلی که با موناکو قهرمان لیگ فرانسه شد و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسید گفت: من فصل خوبی با موناکو داشتم و گل های زیادی هم زدم. ما از فوتبالمان در آنجا لذت می بردیم و شرایط در اینجا نیز به همین صورت است، بازی به بازی جلو می رویم و از حضور در زمین خوشحالیم. میدانم که بردن لیگ کار بسیار دشواری است اما ما بازیکنان با تجربه ای را اینجا در لیورپول داریم. می دانیم در صدر جدول هستیم و این مهم است که در همینجا بمانیم اما نمی توانیم هر لحظه به قهرمانی فکر کنیم چراکه این فشار بیشتری را بر روی ما متحمل می شود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها