خارجی‌های پرسپولیس منتظر تایید برانکو

ماریو بودیمیر و بشار رسن شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان دارند.

خارجی‌های پرسپولیس منتظر تایید برانکو

تیم پرسپولیس فردا سومین بازی اش در نیم فصل دوم را برگزار خواهد کرد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در دو بازی قبلی یک برد و یک باخت نصیبشان شد، اکنون مصاف حساسی با استقلال خوزستان خواهند داشت. این بازی در حالی انجام می شود که احمد نورالهی به دلیل محرومیت پس از مدت ها از ترکیب اصلی پرسپولیس کنار خواهد بود و همین فرصت را در اختیار رسن قرار می دهد تا برای اولین بار در نیم فصل دوم فیکس شود.

بشار رسن هافبک تکنیکی و شماره 5 تیم پرسپولیس پس از جام ملت های آسیا به علت تاخیر در حضور در تمرینات تا حدی مورد غضب برانکو قرار گرفت و در مقابل پدیده نیز 70 دقیقه ابتدایی بازی را از روی نیمکت نظاره کرد. او در برابر فولاد نیز نیمکت نشین بود و در دقیقه 66 به زمین آمد. حالا در شرایطی که احمد نورالهی به دلیل مصدومیت غایب سرخ ها خواهد بود و عالیشاه و نعمتی نیز در فرم ایده آل نیستند، احتمال دارد برانکو ستاره عراقی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

اگر خط هافبک پرسپولیس با کمال، رسن، سروش و ترابی تشکیل شود، در آن صورت دیگر خارجی تیم پرسپولیس یعنی ماریو بودیمیر نیز شانس بالایی برای بازی حضور در زمین پیدا می کند. مهاجم کروات قرمزها هنوز طعم حضور در ترکیب اصلی و عکس تیمی سرخ ها را نچشیده و در سه بازی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد هم نتوانست گلزنی کند.

اکنون بازی با تیم قعر جدولی استقلال خوزستان دیداری است که دو خارجی تیم پرسپولیس می توانند خود را بیشتر از قبل نشان دهند و ثابت کنند که می توانند مهره ای موثر و عامل تغییر دهنده نتیجه بازی باشند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها