دایی: من فحش شنیدم اما بقیه استفاده کردند

شهریار فوتبال ایران، ظهر امروز و در سالروز تولد خود، طی مراسمی از سردبیران رسانه های مختلف ورزشی میزبانی کرد.

دایی: من فحش شنیدم اما بقیه استفاده کردند

علی دایی در سالروز تولد خود، مهمان های ویژه ای را ظهر امروز به دعوت خود درآورد و نشستی صمیمانه با آنها داشت. دایی در حضور سردبیران رسانه های ورزشی پس از گفتگویی صمیمانه، به سوالات آنها درباره شرایط خود، تیم سایپا، تیم ملی و هر آنچه اتفاقات حول فوتبال بود، پاسخ داد.


فوتبالم را در بهترین زمان به پایان رساندم


در دوران بازی کردنم به این نتیجه رسیدم که با قهرمانی به کار خود پایان دهم اما در حال حاضر و در دوران مربیگری به این موضوع نرسیدم که بخواهم به یکباره کارم را رها کنم. به غیر از خودم، هیچ کسی از تصمیم درباره پایان دوران بازی خبر نداشت. اما من بهترین کار را انجام دادم چرا که تصمیمی بود که خیلی به آن فکر کرده بودم و از قبل برنامه ریزی کرده بود. هم تیمم قهرمان شده بود و هم خودم گل پایانی ام را زده بودم پس بهترین زمان برای خداحافظی بود.


درباره مربیگری به این نتیجه نرسیدم که کناره گیری کنم


اما در باره کار مربیگری، تا الان به چنین چیزی نرسیدم که بخواهم از کار مربیگری ام کنار بروم. اتفاقا الان درباره مربیگری عاشق‌تر شده ام. البته من فوتبال را شغل نمی دانم . اگر فوتبال را شغل می دانستم با همین زمانی که برای فوتبال گذاشتم در کارهای دیگر می توانستم بسیار پردرآمدتر باشم. زمانی که فوتبال از من می گیرد شاید هیچکدام از کارهای دیگر من نبرد. اما من عاشق فوتبالم و آن را دوست دارم.


دوست دارم 10 نفر از کنار من تشکیل زندگی بدهند


من این همه سال در فوتبال زحمت کشیده ام و انتظار دارم 10 نفر در کنار من بتوانند تشکیل خانواده بدهند و زندگی خوبی داشته باشند. آنها بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند. همیشه هم می بینید که دوست دارم با جوان ها کار کنم. بارها شده با جوانانی کار کردم که بعدا استفاده آن را مربیان باشگاهی یا تیم ملی برده اند همین هم برای من خوشحال کننده اس که باعث رشد 10 جوان بشوم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها