مورد شگفت‌انگیز گل‌های بیل

ستاره ولزی رئال از سال 2013 به این تیم پیوسته و هنوز هم یکی از مهره های تعیین کننده برای کهکشانی ها محسوب می شود.

مورد شگفت‌انگیز گل‌های بیل

بیل شب هایی به یادماندنی را برای رئال و هوادارانش رقم زده است. برای مثال دو گل او به لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2018 قطعا از یادها نخواهد رفت.

ستاره ولزی اما در حال حاضر جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داده و سولاری روی وینیسیوس، کریم بنزما و لوکاس واسکز بیش از او حساب باز می کند. ستاره ولزی که مدتی هم مصدوم بود، اخیرا به میادین بازگشته و موفق به گلزنی برابر اسپانیول و اتلتیکو مادرید شده است.


نکته عجیب و شگفت انگیز در مورد گل های بیل اینجاست که از سال 2014 هر بار او موفق به گلزنی شده، رئال بازی خود را نباخته است. آخرین بار که بیل گلزنی کرد و رئال باخت به آگوست 2014 بر می گردد که این تیم ابتدا 0-2 در زمین سوسیداد پیش افتاد(بیل زننده یکی از گل ها بود) و سپس 4 گل دریافت کرد.

پس از آن بیل در 14 بازی دیگر فصل 15-2014 برای رئال گلزنی کرد و رئال هر 14 بازی را پیروز شد. فصل 16-2015 بیل در 12 بازی گلزنی کرد که حاصل کار، یازده برد و یک تساوی برای رئال بود. فصل 17-2016 بیل در 7 بازی 9 گل زد که حاصل کار برای رئال 5 برد و دو تساوی بود. فصل گذشته نیز او 21 گل در 16 بازی به ثمر رساند و رئال در هیچکدام بازنده نبود؛ 13 برد و سه تساوی.

امسال هم او در یازده بازی زننده 12 گل بوده و رئال در هر یازده بازی پیروز شده است. در 10 شکست این فصل رئال، گرت بیل نتوانسته هیچ گلی به ثمر برساند. رئالی ها امیدوارند بیل امشب به آژاکس هم گل بزند تا بر اساس طلسم او، تیم محبوب شان حداقل بازنده میدان را ترک نکند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها