کلاهبردار در پوشش فالگیر و رمال در ماهشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر از شناسایی و دستگیری فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

کلاهبردار در پوشش فالگیر و رمال در ماهشهر به دام افتاد

سرهنگ جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: در پی شکایت فردی مبنی برکلاهبرداری ۴ میلیون ریالی توسط یک رمال و فالگیر از وی، پیگیری پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر درباره شگرد کلاهبرداری متهم، بیان داشت: این فرد با درج و انتشار آگهی طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان که تعداد آنان ۱۵ نفر است، با دادن وعده‌های دروغین به آن‌ها و برقراری روابط دوستی مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرد.

سرهنگ زبیدی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می‌کنند که باید با حساسیت و آگاهی در فضای مجازی وارد شوند تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها