مرزبان: می خواهند نفت مسجد سلیمان را نابود کنند

علیرضا مرزبان می گوید کمیته تعیین وضعیت و سازمان لیگ، اجازه بازی به بازیکنان جدید نفت مسجد سلیمان را نمی دهند.

مرزبان: می خواهند نفت مسجد سلیمان را نابود کنند

شب گذشته علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجد سلیمان بلافاصله پس از دیدار برابر پارس جنوبی که در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کرد، به تهران سفر کرد.

علیرضا مرزبان در مورد دلیل حضور سریع در تهران می گوید: الان با آقای شکوری (سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال) جلسه داشتم تا مشکل استفاده از بازیکنان جدیدی که در پنجره زمستانی خریداری کردیم را حل کردیم ولی ایشان هم مخالفت کردند و نمی توانیم بازیکنان جدیدمان را در بازی های بعدی استفاده کنند. آقای فتاحی هم گفتند باید مجوز کمیته تعیین وضعیت داشته باشید. الان هم به خاطر همین تهران هستم ولی متاسفانه نتوانستیم مسئولان را راضی کنیم تا مجوز بازی ما را بدهند.

وی در مورد اینکه بدهی باشگاه به چه بازیکنی است، توضیح داد: سیامک چراغی گفته فقط پول نقد می خواهم و چون نمی توانیم بدهیم، مشکل پیدا کردیم. بازیکن باید قبول کند و با ما تعامل کند ولی ایشان گفته حتی چک کوتاه مدت هم نمی خواهم؛ الان درگیر این هستیم که بدانیم چرا به ما پول نمی دهند.

مرزبان با اشاره به این موضوع که با این شرایط تیمش به بحران سختی وارد می شود، ادامه داد: عده ای قصد نابودی تیم مسجد سلیمان را گرفته اند؛ ما هفته هاست می گوئیم پول نداریم. ما باید در لیگ خوب کار کنیم ولی به بازیکنانمان هنوز پرداختی نداشتیم و بازیکنان جدید اصلا پول نگرفته اند. دیروز بعد از بازی سنگینی که داشتیم در تهران هستم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که مدیرعامل و هیئت مدیره چه اقداماتی برای حل مشکل باشگاه داشته اند، بیان کرد: آقای نصیریان دوست و هیئت مدیره هم واقعا نگران هستند و تلاش می کنند.


مرزبان در پاسخ به این سوال که با این شرایط، چه تصمیمی برای خروج تیم از این شرایط خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: من در مسجد سلیمان وظیفه دارم و تعهد دارم. ولی الان من و آقای سیلمانی وکیلم در حال هزینه کردن از جیبمان هستیم. ما الان نمی توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و وارد بحران بزرگی شده ایم. جای تعجب دارد شهری که از آنجا نفت و گاز بیرون می رود، فقیرترین تیم لیگ است. نباید اجازه دهیم شخصیت مردم این شهر زیر سوال برود.


امروز و فردا باید پول نقد بدهیم ولی پولی نداریم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها