والیبال بانوان زنجان پشت درهای بسته!

مربی تیم والیبال بانوان آکادمی طوبی زنجان گفت: تیم والیبال بانوان زنجان به دلیل نپرداختن هزینه اجاره سالن از سوی هیئت والیبال استان، اجازه استفاده از سالن را ندارد.

والیبال بانوان زنجان پشت درهای بسته!

سعیده اشرافی اظهار کرد: مسابقات جام باشگاه‌های والیبال بانوان کشور به میزبانی یزد برگزار شد و تیم نوپای والیبال بانوان زنجان با صف‌آرایی مقابل رقبا بازی قابل قبولی را از خود نشان دادند.

وی افزود: از زمان حضور به عنوان نایب‌رئیس والیبال استان زنجان یک برنامه ۱۰ ساله را برای والیبال استان در بخش بانوان ارائه کرده و خواستار اجرای آن شدیم.

اشرافی تصریح کرد: با وجود همه تلاش‌ها و صرف هزینه‌های گزاف موفق به تربیت و تشکیل تیم‌های والیبال در رده‌های سنی مختلف برای اولین‌بار در استان شدم و امروز همه این تیم‌ها به صورت جدی در حال فعالیت هستند.

وی به سنگ‌اندازی‌های مختلف در طول چند سال از فعالیت خود در والیبال استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود سنگ‌اندازی‌های مختلف در طول اجرای برنامه ۱۰ ساله خود، تنها توانستیم هشت سال به اجرای برنامه‌های خود ادامه دهم و سپس عرصه را ترک کرده و در حال حاضر به عنوان مربی فعالیت می‌کنم.

اشرافی خاطرنشان کرد: تیم والیبال بانوان زنجان در مسابقات لیگ دسته یک بدون دریافت یک ریال از هیئت والیبال استان راهی این مسابقات شده بود اما با وجود اینکه همه تیم‌ها از بازیکنان تیم‌ملی و سابقه بالای حضور در لیگ برخوردار بودند نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشتند ولی متأسفانه به دلیل کمبود فاکتور قد بازی‌ها با نتیجه نزدیک به رقبا واگذار کردیم.

مربی والیبال بانوان آکادمی طوبی افزود: پس از بازگشت از مسابقات لیگ دسته یک برای برگزاری تمرینات تیم به سالن والیبال هیئت مراجعه کردیم که با درهای بسته مواجه شدیم و وقتی دلیل این اقدام را از رئیس هیئت والیبال استان جویا شدیم نپرداختن اجاره سالن را دلیل این اقدام خود اعلام کردند.

اشرافی خاطرنشان کرد: بخاطر علاقه وافری که به والیبال داشتم زندگی خود را صرف احیای والیبال بانوان در استان کردم و در حال حاضر در خانه استیجاری ساکن هستم اما عده‌ای خود را در این عرصه بانی والیبال معرفی می‌کنند، در حالی که این‌گونه نیست، اگر ما به دنبال انجام کار هستیم نباید به فکر منصب باشیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها