ماتیچ: برای صعود به پاریس می‌رویم و می‌جنگیم

نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستریونایتد می‌گوید این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن، برای باقی ماندن در چمپیونزلیگ می‌جنگد.

ماتیچ: برای صعود به پاریس می‌رویم و می‌جنگیم

بعد از آنکه منچستریونایتد، دیشب در خانه خود اولدترافورد، در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 2-0 مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد، نمانیا ماتیچ، هافبک صرب این تیم به خبرنگاران گفت یونایتد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و در بازی برگشت مقابل PSG برای باقی ماندن در چمپیونزلیگ، با تمام قوا خواهد جنگید.

نمانیا ماتیچ بعد از شکست یونایتد گفت:" بازی با پاری سن ژرمن برای ما بازی سختی بود. شکی نیست که شکست ناراحت‌کننده است ولی به نظر من ما در این 90 دقیقه خوب فوتبال بازی کردیم ولی در نیمه دوم که نتیجه 2-0 شد کار برای ما سخت شده بود".

ماتیچ در ادامه اظهار داشت:" ما مجبور بودیم بیشتر ریسک کنیم و همین باعث شده بود آنها فضاهای بیشتری برای کار داشته باشند. ولی باید به پاری سن ژرمن احترام گذاشت، آنها بازیکنان بزرگی دارند و تیم خوبی هستند".

ماتیچ اما در ادامه صحبت‌هایش برای پاری سن ژرمن خط و نشان کشید و گفت:" ما برای جبران و موفقیت به پاریس می‌رویم. ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان می‌جنگیم. ما به پاریس می‌رویم تا یک فوتبال زیبا ارائه دهیم و البته پیروز شویم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها