اسکندری در گفت و گو با مدیا:

برخی نقدها درباره فیلم های جشنواره غیرقابل قبول است/ سیاست جشنواره برای دیده شدن چند فیلم باید تغییر کند

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: برخی از نقدها و رویکردهای مطرح شده در قبال فیلم های جشنواره فیلم فجر برخلاف واقعیت است.

برخی نقدها درباره فیلم های جشنواره غیرقابل قبول است/ سیاست جشنواره برای دیده شدن چند فیلم باید تغییر کند

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با برنامه مدیا درباره نقش خود در فیلم تیغ و ترمه ساخته جدید کیومرث پوراحمد اظهار کرد: باتوجه به تفاوت هایی که این نقش نسبت به دیگر بازی هایی که انجام دادم و اینکه کمتر پیش آمده است که من نقشی را بالاتر از سن خودم بازی کنم.

وی افزود: در تیغ و ترمه نقشی که من ایفای آن را برعهده داشتم و با محوریت مادر یک خانواده بود با مادرهای دیگر متفاوت بود و مادر داستان ما ویژگی اغواگری داشت و به خودش بیشتر اهمیت می داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: من بر این باورم که پرداختن به سوژه هایی اجتماعی از سوی کارگردانی چون کیومرث پوراحمد در آستانه ۷۰ سالگی قابل تقدیر است.

اسکندری با گلایه از نقدهای مطرح شده درباره فیلم های اکران شده در جشنواره تصریح کرد: متاسفانه بستر فضای مجازی در عرصه فرهنگی امروز کشور فضای تخریبی را درباره برخی فیلم ها ایجاد کرده است به گونه ای افرادی بدون اینکه صاحب اندیشه ای باشند نقدهای غیرکارشناسانه مطرح می کنند که غیرقابل قبول است.

وی خاطرنشان کرد: معمولا در جشنواره روی چند فیلم تمرکز صورت می گیرد و این روند سبب می شود تا نقدهای سیاه و سفید مطرح شود که غیرقابل قبول است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: در جشنواره فیلم فجر همه برنامه ها فشرده است به گونه ای که در یک مدت زمان افراد بیش از ۱۰ فیلم را تماشا می کنند از این رو اظهارنظر سریع و قضاوت درباره فیلم ها قطعا با این رویه قابل قبول نیست.

متن این گفت و گو را در ویدیو زیرببینید:

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها