هررا: در بازی برگشت نتیجه را جبران می‌کنیم

آندر هررا، هافبک منچستریونایتد معتقد است که تیمش می‌تواند شکست شب گذشته در الدترافورد را در خانه پاری سن ژرمن جبران کند.

هررا: در بازی برگشت نتیجه را جبران می‌کنیم

شب گذشته یونایتد میزبان پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود بود و این در حالی بود که پی اس جی، ادینسون کاوانی و نیمار را به علت مصدومیت در اختیار نداشت. با این حال شاگردان توخل موفق شدند با 2 گل یونایتد را در خانه اش شکست دهند و حال هررا مدعی شد که تیمش در بازی برگشت می‌تواند نتیجه را جبران کند.

او گفت:" فکر می‌کنم تا لحظه ای که کرنر زده شد بازی خیلی نزدیک بود. پس از گل اول، آنها همانطور که می‌خواستند بازی کردند. پس از گل اول همه چیز عوض شد، بازی تحت کنترل بود و تا آن لحظه همه چیز دست ما بود. بازی می توانست با نتیجه 0-0 تمام شود اگر که آنها آن کرنر را گل نمی‌کردند ولی گل شد. پس از آن رو به ضد حمله آوردند و با کمک بازیکنان سریعی که دارند،

کارمان را سخت کردند. ما پیش از این هم در خانه حریفان پیروز شده ایم، مثل بازی بازی با اسپرز و آرسنال و این بار هم تلاشمان را خواهیم کرد. ما همگی خوشبین هستیم و نگاه مثبتی داریم. بازی نزدیکی بود و کار سختی داشتیم ولی متمرکز هستیم که نتیجه خوبی بگیریم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها