ورود سامانه بارشی جدید از فردا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: از اواخر وقت فردا (پنجشنبه ۲۵ بهمن) سامانه بارشی جدید از نوار غربی وارد ایران می‌شود و در روز جمعه در نیمه غربی فعال خواهد بود.

ورود سامانه بارشی جدید از فردا

احد وظیفه تاکید کرد: امروز عمده فعالیت سامانه بارشی در نوار شرقی کشور به ویژه در شمال شرق خواهد بود و به تدریج از بعدازظهر همین روز سامانه از کشور خارج می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه فردا (پنجشنبه ۲۵ بهمن) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود، گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت احتمال افزایش غلضت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت: از اواخر وقت (پنجشنبه ۲۵ بهمن) سامانه بارشی جدید از نوار غربی وارد ایران می‌شود و در روز جمعه در نیمه غربی فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن) شرق خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوایی تهران برای امروز و فردا، گفت: امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن) آسمان تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۰ و یک درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین هوای تهران در روز پنجشنبه (۲۵ بهمن) صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها