در گفتگو با خبر فوری مطرح شد:

فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازار همچنان ادامه دارد/ استقبال بیش از حد مردم باعث بروز برخی مشکلات فنی شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران توقف فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را تکذیب و از افزایش شرکت های اینترنتی برای عرضه بیشتر گوشت خبرداد.

فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازار همچنان ادامه دارد/ استقبال بیش از حد مردم باعث بروز برخی مشکلات فنی شد

رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفتگو با خبر فوری ضمن تکذیب خبر توقف خرید اینترنتی گوشت تنظیم بازار گفت: به دلیل تقاضای زیاد گوشت تنظیم بازار و خرید اینترنتی ظرفیت الان جوابگوی استقبال مردم نبود که البته درصدد رفع این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: عرضه گوشت منجمد و گرم گوساله هم اکنون در حال انجام است ولی به دلیل استقبالی که از روش توزیع اینترنت شده است، سایت گنجایش این همه تقاضا را نداشت، استقبال زیاد خرید اینترنتی باعث یک انباشت تقاضا شد و چون ظرفیت سایت محدود است باعث بروز برخی مشکلات فنی و زیر ساختی شد که این هم به زودی برطرف خواهد شد.

سالمی خاطر نشان کرد: این طرح یک طرح آزمایشی بود که باید برای حمل و نقل آن هم روش مناسبی پیدا می کردیم ، ما به تدریج درحال رفع این مشکلات هستیم ، ضمن اینکه برای رفاه حال بیشتر هموطنان شرکت هایی که به صورت اینترنتی گوشت را عرضه می کنند را هم افزایش خواهیم داد تا نه مشکل زیرساختی ایجاد شود نه مشکل حمل و نقلی.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان گفت: ما در روز بین دو تا سه تن گوشت تنظیم بازار از طریق خرید اینترنتی توزیع می کنیم که امیدواریم با ورود محموله زنده دام هم این مقدار افزایش پیدا کند هم شاهد کاهش قیمت گوشت باشیم .

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سید مجید میراحمدی
    0

    ۵ کیلو گوشت گوسفند

  • فاطمه محمدی
    0

    باعرض سلام من اوضاع مالی خوبی ندارم دارای دوفرزند ویک خواهر شوهر معلو هستم وهمسرم هم دوریه ش تحت عمل جراحی قرار گرفته وقادر به کارنیستن ومستاجرهم هستم

  • ناصر صادقی
    0

    خیلی خوبه مرسی

  • حسن
    0

    م سهمیه نمیدید

  • ب خ
    0

    تا حالا نتونستم ثبت نام کنم/ آدرس سایتش چیه؟ لطفن اطلاع رسانی بهتری کنید 09192300479

  • حمیدرضا میرابی
    0

    درخواست خرید گوشت گوسفند ی

  • داود
    0

    چطور باید ثبت نام کرد؟

  • رضا
    0

    فروش اینترنتی!!!!؟ ا- آدرس سایتش چیه؟! 2- هنوز یادمان نرفته که در مسئله کمک هزینه اعلامی دولت بیش از چند صد هزار نفر از واجدین شرایط تامین اجتماعی به سبب اشتباه!!!! آن مبلغ را نگرفتن وبه غیر از آن چندین صدهزار نفر دیگر که مسئولین متوجه اشتباهشان شده اند وعده پرداخت به بعد موکول شده این یعنی فاجعه یا مسئولین دانش امور را ندارند یا بوی !!!! می آید ، این پولها در بانک اگر باشد چه سودی نصیب آن سازمانها میکند !!؛ قیمت خودرو؟! مسکن؟!!مایحتاج عمومی؟!!و... 3= برای رفع مشکل گوشت بهتر است اول تا میتوانند به مغازه های آزاد فروش و نور چشمی گوشت بدهند اگر نخواستند آنوقت به فکر مردم باشند و گوشت را به صورت انبوء در فروشگاهها پخش نمایند ؛ اگر کمی اقتصاد مطالعه کرده باشند میزان عرضه و تقاضا در نقطه مطلوبیت خودبخود بالانس میشود ؛‌شما هرروز مقدار کمی دربعضی فروشگاهها توزیع میکنید ؛ نصف آن سر از !!!در می آورد ؛ بیش از نیمی از مردم که در صف ایستاده اند گوشت نصیبشان نمیشود ! پس مردم بیشتر تحریک به خرید بیشتر و ذخیره سازی میشوند به دلیل عدم اطمینان به شرایط ؛ پس کی این مطلوبیت و توازن بین عرضه و مصرف ایجاد میشود؟؟ خدا عالم است! 4= همچنین بنظر من دولت اصلا دخالت نکند و فقط گرفتن انواع و اقسام مالیات بر واردات و سیستم توزیع را کم کند ؛ آنوقت بازار،کی به روال عادی بر خواهد گشت؟درست چیزی که سودجویان مترصد آن هستند تا از این آب گل آلود سودهای زیادی به جیب بزنند!!کاری که قوه قضائیه حتما میتواند مسببانش را شناسائی کند؛ مسئولین اجرائی این دولت اثبات کرده اند در اکثر مواردپیش آمده که ورود کرده اند آنرا دچار بحران کرده.و بجای ایجاد ثبات ،تنش بیشتری ایجاد نموده اند . آقای تدبیر و امید!!!؟بیشتر این قشر مستضعف چگونه در اینترنت ثبت نام کنند؟ وقتی نه آدرس آنرا دارند و نه به آن دسترسی دارند، چه اطلاع رسانی عمومی مستمر در این خصوص کرده اید؟ لااقل میگفتید طبق لیست یارانه هر خانوار که آمارش موجود است اقدام میگردید که کمی به منطق نزدیکتر است . مثل کاری که بابت سبد حمایتی در زمان آقای احمدی نژاد انجام شد .و مردم از فروشگاهها بسته خود را گرفتند بدون هیچ مشکلی .و دست سودجویان به واسطه آن کوتاه شد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها