به منظور ارزیابی روند ارائه خدمات درمانی؛

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی چابهار بازدید کرد

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مراکز درمانی چابهار بازدید کرد.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی چابهار بازدید کرد

به گزارش خبر فوری ، دکتر علیرضا عسگری، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام علی (ع) چابهار، با بیان اینکه اعتباربخشی در بيمارستان ها بدون وقفه و طي بازدیدهای مداوم انجام می شود، اظهار کرد: مدیریت، فناوری و استفاده از اطلاعات سلامت در اعتباربخشی، محوریت اصلی نسل چهارم اعتباربخشی محسوب می شود. همچنین ثبت وقایع ناخواسته حیات در بيمارستان ها، تلاش در جهت رسیدن به نظام مراقبتی ایمن و پیشگیری از بروز مجدد خطا است. تحلیل ریشه ای این خطاها نیز با هدف شناسایی نواقص سازمانی و فرآيندی و رفع ايرادات با هدف ارائه خدمات ايمن است.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، در این سفر، ضمن بازدید از مراكز بهداشتي، درماني چابهار و كنارك که شامل بیمارستان امام علی (ع) چابهار، مرکز درمان بستر کنارک، بیمارستان ۱۰ تختخوابی امام علی (ع) کنارک، مراكز جراحي محدود و بيمارستان در دست ساخت ارتش كنارك است، به ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی به مردم و مشكلات و معضلات این مراکز و میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان به این مراکز پرداخت.

گفتنی است، در اين بازديدها ضمن بررسی مسائل درماني، راهکارهای ارتقای كيفی خدمات، راه هاي ماندگاری بيشتر نيروهای پزشكی، توسعه خدمات بخش خصوصي و پروژه های در دست احداث مورد بررسی قرار گرفت

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها