نبرد رئال در آمستردام

قهرمان پیشین اروپا در بهترین فرم خود در آمستردام به مصاف آژاکس خواهد رفت و به دنبال ثبت رکورد در پیروزی اولین بازی مرحله حذفی هستند.

نبرد رئال در آمستردام

رئال مادرید در یوهان کرایوف آرنا به مصاف آزاکس در بازی رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی می رود. شاگردان سانتیاگو سولاری در حالی به مصاف آژاکس در آمستردام می روند که توانسته اند 3 بر 1 از سد اتلتیکو مادرید بگذرند و با بهترین فرم خود راهی هلند خواهند شد. آژاکس در همین حال جمعه شب با نتیجه 1 بر 0 برابر هرکالس شکست خورد و این در حالی است که تیم اریک تن هاگ از ابتدای 2019 تنها در یک بازی از 4 بازی لیگ به پیروزی رسیده است.

آژاکس در تنها یک بازی از 21 بازی خانگی گذشته خود در اروپا تنها شکست خورده اند اما رکورد ضعیفی را برابر رئال مادرید داشته اند. این تیم هلندی در 6 بازی گذشته خود برابر لوس بلانکوس شکست خورده اند. در بازی ها آنها آنها 20 بار دروازه خود را باز شده دیده اند و این تنها 2 بار موفق به گلزنی شده اند.

رئال مادرید در این دیدار تنها ایسکو و مارکوس یورنته را در اختیار ندارد و با ترکیب کامل به میدان خواهد آمد. این در حالی است که فرانک دی یانگ بازیکن آینده بارسلونا پس از مصدومیت برابر هرکالس 70 دقیقه بازی کرد و همچنان برای حضور در این دیدار شرایطش باید بررسی شود. همچنین آژاکس مدافع میانی خود لیساندرو ماگالان را نیز در اختیار ندارد.

در چند هفته گذشته رئال توانسته لحظات درخشانی را ثبت کند و به نتایج درخشانی خوبی در اسپانیا دست یافته است. پیروزی آنها برابر اتلتیکو پنجمین پیروزی پیاپی آنها در لیگ بود و این در حالی بود که لوکا مودریچ و کریم بنزما عملکرد درخشانی را از خود به جا گذاشتند. آژاکسی که در سال 2018 تنها در سه بازی شکست خورده بود تنها دو بار در سال 2019 پیروز شده است و دو هفته پیش برابر فاینورد با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شدند تا زنگ خطر برای آنها به صدا در بیاید.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها