مارسلو: اگر بخواهند جدا خواهم شد

مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در گفت گویی عنوان کرد اگر رئال مادرید خواهان جدایی او می باشد می تواند پول او را بدهد تا وی به تیم دیگری ملحق شود.

مارسلو: اگر بخواهند جدا خواهم شد

مارسلو 30 ساله تاکنون موفق به کسب 20 عنوان قهرمانی از جمله لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو شده است. او در هفته های اخیر و در پنج بازی گذشته نیمکت نشین شده و سولاری از بازیکن جوان خود سرجیو ریگویلون در دفاع چپ استفاده می کند.

ملی پوش برزیلی که تاکنون بارها صحبت از انتقالش به یوونتوس و همبازی شدن با رونالدو به گوش رسیده است عنوان کرد با وجود عدم تمایل شخصی اگر باشگاه رئال مادرید خواهان او نیست می تواند این باشگاه را ترک کند.

او در این خصوص گفت: اگر من در لیست فروش باشگاه هستم می توانند حقوق من را پرداخت کنند و من می روم. من به خودم در کارم مطمئن هستم و اگر روزی برسد که رئال مادرید من را نخواهد، این باشگاه را ترک خواهم کرد. قطعا ناراحت خواهم بود اما جدا خواهم شد. اما مطمئن هستم کنار گذاشته نخواهم شد.

وی همچنین در خصوص شایعه انتقالش به تورین نیز گفت: من بارها عکس هایی از خودم در لباس یوونتوس را دیده ام. آنها تیم بسیار خوبی هستند اما در حال حاضر من در رئال مادرید هستم و با این تیم قرار داد دارم.

مارسلو پس از چند مصدومیت بر روی نیمکت قرار گرفته است و در این خصوص اشاره کرد: سطحی که من تاکنون داشته بسیار سخت است که بتوان آن را ثابت نگه داشت. من کمی پایین تر از سطح همیشگی خود هستم اما تمام دوران من به همین شکل بوده است، افت های کوچکی وجود داشته و متاسفانه در این دو ماه سه بار مصدوم شدم. من دوران سختی را پشت سر گذاشتم. اما این دوره اکنون گذشته است و من نیاز به بازی دارم تا اعتماد به نفس خود را بدست بیاورم و دوباره به سطح خودم برگردم. اکنون حس خوبی از لحاظ فیزیکی در تمرینات دارم و تنها نیاز به بازی کردن برای بازگشت اعتماد به نفسم دارم.

سولاری به نظر می رسد اعتماد بسیاری به ریگویلون 22 ساله در ترکیب خود دارد و پس از حضور وی در پیروزی برابر اتلتیکو مادرید به نظر می رسد وی در دیدار برابر آژاکس نیز برای رئال مادرید به میدان برود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها