پتیت: چلسی ساری من را یاد روزهای تلخ با مورینیو می اندازد

به نظر امانوئل پتیت، شکست 6 بر صفر چلسی برابر سیتی می تواند شروعی برای پایان زودهنگام مرد ایتالیایی در چلسی باشد.

پتیت: چلسی ساری من را یاد روزهای تلخ با مورینیو می اندازد

به نظر هافبک سابق تیم ملی فرانسه و قهرمان جهان، نتایج ضعیف اخیر چلسی با ساری او را یاد دوره دوم مورینیو و لحظات تلخ او با چلسی می اندازد. آبی ها در سال 2019 در بازی خارج از خانه موفق به گلزنی نشده اند و در 4 بازی متحمل سه شکست شده اند که باعث شده آنها عنوان چهارم لیگ برتر را از دست دهند.

این هافبک فرانسوی در این خصوص گفت: متوجه هستم که مربی باید به عقاید خودش پایبند باشد حتی اگر مخالف آن چیزی باشد که بازیکنانش گمان می کنند اما معتقد هستم ساری بسیار نگران و مضطرب است. زبان بدن اون در کنفرانس های اخیر مانند کاری که با گواردیولا پس از بازی روز شنبه انجام داد نمایان کننده این اضطراب است. رفتار هایی این چنینی نباید اتفاق بیافتد به خصوص زمانی که بازنده هستید. چنین رفتارهایی من را یاد دوران تاریک چلسی زیر نظر مورینیو می اندازد.

وی در خصوص روش بازی ساری نیز گفت: ساری مرد بزرگی است، او تصوری از تیم خود دارد و به نقد ها بی توجه است به خصوص در رابطه با استفاده همزمان از کانته و ژورژینیو در زمین بازی. او گفته که به هرچه دارد تکیه خواهد کرد. من این را درک میکنم و به آن احترام می گذارم اما معتقدم او نباید هواداران و رسانه ها را متقاعد کند، او بایستی بازیکنانش را متقاعد کند. در حال حاضر باور اینکه بازیکنانش به شیوه بازی ساری مطمئن هستند سخت است.

او همچنین در خصوص اخراج احتمالی ساری گفت: آبراموویچ نیز فشار را حس میکند. او کار مشابهی را با مورینیو و کونته انجام داد پس فکر نمی خواهم احساس خاصی در خصوص تکرار دوباره آنچه قبلا انجام داده با ساری داشته باشد. اگر نتیجه بعدی هم مناسب نباشد شاید این آخرین بازی ساری روی نیمکت چلسی باشد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها