انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قصرقند

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سه عضو یک باند حرفه‌ای سارقان سیم و کابل برق در شهرستان قصرقند خبر داد.

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قصرقند

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان قصرقند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های بجامانده و یک سری تحقیقات میدانی موفق به شناسایی باند ۳ نفره سارقان سیم و کابل‌ها شدند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: مأموران پلیس پس از چند روز کنترل نامحسوس سرانجام اعضای این باند را در حال سرقت کابل‌های در روستای "ساربوک" در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های اولیه با اظهارات ضد و نقیض سعی در گمراه کردن پلیس داشتند، اما پس از ارائه دلایل و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های برق در سطح شهرستان قصرقند اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی افزود: نیروی انتظامی با افرادی که با کاهش احساس امنیت عمومی، آرامش شهروندان را مختل و حقوق شهروندی را پایمال می‌کنند با جدیت برخورد می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها