تنها بوکسور یک دست جهان + عکس

این پسر جوان یونانی زمانی که تنها 3 سال سن داشت که دست راستش قطع شد، اما او هرگز نامید نشد و حال به یک بوکسور حرفه ای تبدیل شده است.

تنها بوکسور یک دست جهان + عکس

با واگلیس چاتزیس، تنها بوکسور حرفه ای یک دست در دنیا آشنا شوید

زندگی "واگلیس چاتزیس" مثل یک داستان ناراحت کننده است اما داستان غم انگیزی که با امید و انتخاب راه درست به پایان خوشی رسید. زمانی که ساعد راستش از زیر آرنج قطع شد, او تنها یک نوزاد بود, بعدها بزرگ شد و تنها بوکسور حرفه ای یک دست لغب گرفت. او با یک تومور سرطانی در دست راستش متولد شده بود که در نهایت اگر پزشکان قسمتی از بازوی او را قطع نمی کردند تا مانع گسترش سلول ها نمی شدند، سرطان او را می کشت.


او در آن زمان تنها سه ماهه بود, بنابراین چنانچه در این بخش از سرگرمی نمناک می خوانید این پسر یونانی جوان مجبور بود تنها به دست چپش تکیه کند. بزرگ شدن برایش سخت بود, چون بچه های دیگر اغلب او را اذیت می کردند و دست مصنوعی او را مسخره می کردند و همین باعث شد که او به یک جوان خیلی عصبانی تبدیل شود و این خشم او را دچار مشکل کرده بود.

او با دوستان ناباب می گشت، شبهایش را صرف نوشیدن و مهمانی رفتن می کرد و با خیلی ها دعوا می کرد اما بعد ها و در طی زمان، بوکس را کشف کرد و عاشقش شد. اولین تجربه خود را در باشگاه بوکس اینگونه توصیف می کند:" شبیه زمانی است که شما یک زن واقعاً زیبا را می بینید و عاشقش می شوید و من عاشق بوکس شدم. "

بوکسور جوان یونانی که یک دست دارد

او زمانی که یک پسر 13 ساله بود ، پس از اینکه به انگلستان نقل مکان کرد تا آشپزی را دنبال کند, بوکس را کشف کرد و آنجا بود که او با اولین مربی خود, "تونی لانگ" که صاحب یک باشگاه بوکس بود, آشنا شد و از او دعوت شد که ورزش کند.

او همیشه عاشق تماشای بوکس از تلویزیون بود, اما هرگز تصور نمی کرد که خودش روزی یک جفت دستکش بوکس بپوشد و وارد رینگ شود اما همین که برای اولین بار تجربه اش کرد، می دانست که برای آن ساخته شده است. با وجود اینکه یک دست نداشت, اما یک استعداد واقعی برای بوکس را از خود نشان داد، که همراه با عزم ذاتی وی برای غلبه بر چالش ها، او را به یک نیروی محرک در رینگ تبدیل کرد.

مربیان او، راهی برای پوشیدن یک دستکش بوکس به بازوی کوتاه ترش پیدا کردند و در یک مسابقه بوکس غیر متعارف که بارها مخالفان را غافلگیر کرده بود, استفاده شد. در مسیرش برای تبدیل شدن به تنها بوکسور یک دست جهان، مجبور به غلبه بر چندین چالش از جمله بی میلی هیات پزشکی برای صدور اسناد لازم بود اما این مرد یک دست یونانی جوان در سراسر زندگیش مبارزه می کرد و هرگز تسلیم نمی شد پس وارد شدن به یک مبارزه واقعی کار سختی برایش نبود.

بوکسور حرفه ای یونانی با یک دست

در سال 2015, اولین بازی بوکس حرفه ای خود را در آتن ، در حضور 3000 نفر جمعیت و خانواده اش، انجام داد و به اتفاق آرا برنده تاریخ بوکس شد. "چاتزیس" دومین نبرد خود را از دست داد و خیلی زود دچار یک آسیب جدی شد که به مدت دو سال او را از رینگ دور کرد. بوکسور تک دست حرفه ای دوباره به تمریناتش ادامه داد و صبورانه منتظر بود که مهارت هایش را نشان دهد. در ماه دسامبر سال 2018, او بازگشت طولانی خود را با شکست دادنش با یک بوکسور صربستانی-بوسنیایی، میکرو زدرازدو نشان داد.

اکنون قصد دارد به لس آنجلس بازگردد تا تحصیلاتش را ادامه دهد و حرفه خود را به سطح بعدی و بالاتری برساند. "واگلیس چاتزیس" گفته است:"من هنوز چند سال وقت برای حرفه بوکس ام دارم ؛ تا زنده ام می توانم بجنگم و می خواهم برگردم تا به آنچه پشت سر گذاشته ام، ادامه دهم برای همین من تا زمانی که موفق نشوم, توقف نخواهم کرد."

در عین حال, او در آتن, یونان آموزش می بیند و همچنین زمان آزادش را صرف آموزش دادن دیگران, از جمله دیگر افراد معلول می کند.امیدوار است که داستان او الهام بخش دیگران برای کنار زدن محدودیت ها و تحقق رویاهایشان باشد.

وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" به کسی که ممکن است در وضعیت مشابهی با من باشد, توصیه می کنم به کسی گوش ندهد و کاری را که قلبشان می گوید را انجام دهند, رویاهایشان را دنبال کنند. " ما محدودیت هایی را برای خودمان اعمال می کنیم و آن را برای شکستن خودمان آماده می کنیم. "

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها