رونمایی از خاص ترین بوگاتی شیرون سال + تصاویر

شرکت اتومبیل سازی بوگاتی در سالگرد 110 سالگی شرکت خود از خاص ترین بوگاتی شیرون سال با مشخصات ظاهری خاصی رونمایی نمود.

رونمایی از خاص ترین بوگاتی شیرون سال + تصاویر

شرکت اتومبیل سازی بوگاتی این روزها بعد از گذشت 110 سال از اولین روز تاسیس این شرکت در سال 1909 میلادی تاکنون پیشرفت بسیار زیادی در صنعت اتومبیل سازی و سوپر اتومبیل ها نموده است که بی شک این پیشرفت قابل ستایش است.

از مهم ترین اتومبیل های این شرکت که توانست منجر به شناخته شدن بوگاتی در سرتاسر جهان شود، بوگاتی ویرون است که جزء یکی از سریع ترین و پرقدرت ترین اتومبیل ها در سال های اخیر بود. اما این روزها سوپر اتومبیل دیگر این شرکت کهبوگاتی شیرون نام دارد، یکی از سریعترین اتومبیل های ساخته شده در تاریخ است که برای اولین بار در اواخر سال 2016 میلادی رونمایی گشت.

با وجود اتومبیل بوگاتی شیرون در میان اتومبیل های دیگر امروزی، شاید نهایت سرعت در این اتومبیل بیشتر از سایر اتومبیل ها باشد چرا که حداکثر سرعت این اتومبیل چیزی نزدیک به 400 کیلومتر می باشد و برای رسیدن به این سرعت تنها در عرض 32.6 ثانیه می پیماید!

همچنین سرعت صفر تا صد اتومبیل بوگاتی شیرون چیزی نزدیک به 2.4 ثانیه است که این مشخصات برای یک اتومبیل کاملا خاص و تکرار نشدنی هستند و می توان آنرا با جت های خصوصی مقایسه نمود!

خاص ترین بوگاتی در سالگرد بوگاتی !

بطور کلی مشخصات فنی بوگاتی شیرون وجود موتور 8 لیتری توربو W16 و 1479 اسب بخار با 1180 پوند گشتاور می باشد. اما شرکت بوگاتی برای سالگرد 110 م خود در طی اقدامی از اتومبیل توسعه یافته جدید و جذاب بوگاتی شیرون رونمایی کرد که در آن مشخصات فنی ثابت است اما مشخصات ظاهری اتومبیل تغییر یافته است و به لطف استفاده از فیبر کربن وزن این اتومبیل نسبت به اتومبیل بوگاتی شیرون شرکتی به میزان 18 کیلوگرم کاهش یافته است.

از مهم ترین تغییرات این بوگاتی می توان به رنگ، بدنه و کابین شخصی سازی شده آن اشاره کرد که بر روی صندلی ها از عدد 110 استفاده شده است که نشان دهنده 110 سالگی بوگاتی می باشد. همچنین اسپویلر این اتومبیل نیز با طرحی جالب و مختص بوگاتی شخصی سازی شده است!

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها