افزایش سوءاستفاده از کودکان ژاپنی

بنابر اعلام مقامات تامین رفاه کودکان ژاپن، میزان سو استفاده از کودکان نسبت به سال گذشته ۲۲.۴ درصد افزایش داشته و از سال ۲۰۰۴ تاکنون به بالاترین سطح خود رسیده است.

افزایش سوءاستفاده از کودکان ژاپنی

جرائم مربوط به آزار و اذیت و سواستفاده از کودکان در کشور ژاپن رو به افزایش است.

در حالی که آمار جرائم در این کشور تقریبا ثابت است، اما پلیس ژاپن از مورد سو استفاده قرار گرفتن ۸۰ هزار و ۱۰۴ کودک در سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

بنابر اعلام مقامات تامین رفاه کودکان ژاپن، میزان سوء استفاده از کودکان نسبت به سال گذشته ۲۲.۴ درصد افزایش داشته و از سال ۲۰۰۴ تاکنون به بالاترین سطح خود رسیده است.

این آمارها پس از مرگ دختری ۱۰ ساله توسط ناپدری‌اش در ماه گذشته منتشر شد و واکنش مسئولین ژاپن را نیز به دنبال داشت.

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن با اظهار تاسف نسبت به افزایش آمارها در این زمینه، گفت: بسیار ناراحت کننده است که مسئولین در برابر سو استفاده از کودکان به ویژه مرگ اخیر دختری ۱۰ ساله بر اثر این عامل، سکوت کرده و هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که مراکزی ازجمله مدرسه و مرکز تامین رفاه کودکان که وظیفه محافظت از کودکان را برعهده دارند، در برابر مرگ این کودک هیچ پاسخی برای گفتن ندارند، اظهار داشت: از این پس باید حفاظت از کودکان در برابر انواع سو استفاده ها در اولویت دولت قرار گیرد و قوانینی برای امنیت کودکان وضع شود.

براساس آمارها، بیش از ۵۷ هزار از کودکان این کشور در سال ۲۰۱۷ مورد آزار و اذیت های روانی ازجمله توهین، خشونت های رفتاری و تهدید قرار گرفته‌اند.

به علاوه ۲۰.۱ درصد از کودکان ژاپنی که شمار آن ها نزدیک به ۱۵ هزار نفر است، مورد آزار و اذیت های جسمی و فیزیکی و نزدیک به ۳ درصد کودکان نیز مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سقری امامی
    0

    من دختری ۱۱ ساله به نام سارا دارم او مدام اذیت میکرد تا روزی من به او گفتم اگر باز هم به اذیت هایت ادامه دهی تو را تنبیه بدنی درد ناکی میکنم سارا گفت : اگه بلدی تنبیه بدنی ام کن من هم شروع به تنبیه او کردم من چند روش تنبیه بدنی احتیاج دارم تا او را تنبیه بدنی بیشتری بکنم تا بالاخره سر عقل بیاید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها