برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء

در راستای حمایت از کالای ایرانی نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء به مدت 4 روز برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء

مدیر طراحی و تولید محصولات حجاب گفت: گفت: نمایشگاه مد و لباس اسلامی ایرانی سماء که دارای مجوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس و سازمان اماکن و وزارت ارشاد است به مدت 4روز از تاریخ 17الی 20 اسفند ماه برگزار می شود.

زینب دولتی با بیان اینکه تبلیغات این رویداد بسیار گسترده است گفت: همزمان با برگزاری رویداد 3ورکشاپ آموزشی برای شرکت کننده ها وجود دارد که موضوعات ورکشاپ شامل: دیجیتال مارکتینگ، مدیریت برند و لاکچری سازی برند و لوکس جلوه دادن کالا، باشگاه تخفیف مشتریان و جذب وفاداری مشتریان که برای آنها هم گواهی در نظر گرفته شده است.
وی با بیاین اینکه با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس مسابقه ای هم برگزار می شود افزود: خانم فرهنگ خانم خرمدره و آقای مددی داوران این مسابقه هستند که با موضوع محصولی کاربردی با نماد های اسلامی ایرانی برگزار خواهد شد.
دولتی با بیان اینکه جامعه هدف ما فقط افراد مذهبی و محجبه نبودند و نیستند عنوان کرد: با این ایده کار کردیم که حتی افرادی که فکر می‌کنند اگر حجاب داشته باشند، نمی‌توانند شیک و خوش‌پوش باشند راضی کند تا آنان این حس را نداشته باشند که استفاده از حجاب آن‌ها را محدود کرده است، بلکه دوست داشتیم حس کنند محصولات حجاب آن‌ها را به دور از خودنمایی، زیباتر، شایسته و آراسته‌تر هم ساخته است در عین حال مانع فعالیت‌های اجتماعی‌شان نیست.
دولتی افزود: افرادی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که محصولاتشان کالای ایرانی باشد یعنی تولید کننده کالای ایرانی باشند.

منبع: میزان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها