سپاهی از مصدومین در برابر شیاطین سرخ

از سری مسابقات مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان اروپا تیم های پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد در الترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهی از مصدومین در برابر شیاطین سرخ

دیدار دو تیم منچستریونایتد و پاری سن ژرمن امشب برگزار خواهد شد.

ترکیب

پیش از این دیدار توخل و تیمش بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است و با این بحران باید به مصاف شیاطین سرخ رود. آنها در این بازی نیمار، کاوانی و مدافع راست خود، توماس مونیر را در اختیار نخواهند داشت. به نظر می رسید بوفون به ترکیب اصلی بازگردد، دنی آلوز در سمت راست قرار گیرد و این در حالی است که تیلو کهر هم از دیگر گزینه بازی در این پست است. ترکیبی که از پاریسن ژرمن برای بازی امشب پیشبینی می شود بدین صورت می باشد:
بوفون، آلوز، کیمپمبه، سیلوا، برنات، پارادس، مارکینیوش، وراتی، دی ماریا، امباپه، درکسلر

در طرف مقابل اما تردید های برای آماده بودن کامل و حضور اریک بیلی وجود دارد و احتمال می رود سولسشیر از فیل جونز در ترکیب اصلی خود استفاده کند. مارکوس رشفورد هم انتظار می رود پس از استراحت در بازی برابر فولام دوباره به ترکیب اصلی باز گردد. ترکیب پیش بینی شده منچستر یونایتد از بازی امشب نیز به این صورت می باشد:
ده خیا، یانگ، لیندلوف، فیل جونز، لوک شاو، ماتیچ؛ هررا، پوگبا، لینگارد، رشفورد، مارشیال

بازیکنان کلیدی

بازیکنان مهم این دیدار اما رشفورد و امباپه هستند. تقابل بین این دو ستاره جوان می تواند یکی از بهترین رقابت ها را در سال های اخیر به وجود آورد. با این حال با توجه به نبودن کاوانی و نیمار به احتمال فراوان امباپه از پست تخصصی اش فاصله گرفته و در عمق خط حمله پاریسی ها به بازی گرفته خواهد شد. او علی رغم عدم گلزنی در دو بازی گذشته اما موفق به زدن 5 گل در 5 بازی گذشته شده است و این در حالی است که رشفورد 3 گل در 5 بازی گذشته به ثمر رسانده است. او همچنین در این ماه برنده عنوان بهترین بازیکن برتر ماه لیگ جزیره را نیز به دلیل نمایش درخشان خود در هفته های اخیر کسب کرده است.

در کل فصل اما رشفورد اما ضعیف تری در گلزنی نسبت به امباپه داشته است.او 9 بار در لیگ گلزنی کرده است و این در حالی است که در زمان حضور مورینیو به صورت چرخشی مورد استفاده قرار می گرفت. امباپه اما توانسته در همه رقابت ها در این فصل برای پاریسن ژرمن 18 گل را ثبت کند. هر کدام از این دو می توانند تعیین کننده نتیجه امشب این رقابت باشند.

مربیان

اوله گان سولسشیر: این مربی جوان سابقه کمی در بازی های اروپایی دارد و تنها توانسته با تیم نروژی مولد به مرحله اول حذفی لیگ اروپا برسد. او هرگز در لیگ قهرمانان اروپا مربیگری نکرده است اما هیچ کس نقش بزرگ او را در قهرمانی منچستر یونایتد در سال 1999 را فراموش نخواهد کرد

توماس توخل: او با دورتموند به موفقیت ها محدودی در لیگ قهرمانان اروپا رسید . توانست تا مرحله یک چهارم نهایی در فصل 2017 برسد. او همجنین توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در سال 2016 برست که به دست لیورپول و کلوپ در آنفیلد از این رقابت ها کنار رفت. او پیش از این دیدار در مصاحبه ای عنوان کرد از باخت در بازی ابتداییشان درس گرفتند و گفت: ما اگر از بازی اول برابر لیورپول درس نگرفته بودیم نمی توانستیم برابر فشار بالای بازی مقابل ناپولی دوام بیاریم و شکست نخورد در بازی سرنوشت ساز آخر برابر لیورپول نیز از نتایج باخت در بازی ابتدا برابر آنها بود. ما تا کنون تجربه زیادی در بازی های مراحل حذفی نداشتیم و این کار را برای ما سخت می کند. من فکر می کنم شانس ما در مجموع دو بازی 50 درصد است و مطمئن هستم در بازی بارگشت در پاریس راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتری به میدان خواهیم رفت. نبود نیمار و کاوانی سخت خواهد بود اما باعث تغییر تاکتیک ما نخواهد شد چراکه ما همیشه تیمی هجومی هستیم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها