سفرهای داخلی ساماندهی می‌شوند/ ارائه بسته سفرهای نوروزی در نمایشگاه گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه ساماندهی سفرهای داخلی از اهداف نمایشگاه گردشگری است، گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری فرصت بسیار خوبی برای مردم به منظور تهیه و مشخص شدن بسته سفرهای نوروزی آنها خواهد بود.

سفرهای داخلی ساماندهی می‌شوند/ ارائه بسته سفرهای نوروزی در نمایشگاه گردشگری

ولی تیموری در افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با اشاره اینکه یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه ساماندهی بیشتر سفرهای داخلی است، اظهار کرد: توزیع سفر به مناطق کمترشناخته شده بهتر میشود.

وی ادامه داد: براساس سیاست و شعار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بیشترین تمرکز برای سفر به روستاها، شهرهای کوچک و استانهای کمتر شناخته‌شده است.

تیموری با اشاره به شعار سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری دیجیتال از یکصد برنامه جانبی با محوریت تعامل با فعالان گردشگری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: قرار بر این شده است که تمام غرفههای استانی بتوانند با اپلیکیشنهای سفر، به بازدیدکنندگان خدمات سفر ارائه کنند.

معاون گردشگری کشور با اشاره به حضور 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی در حوزه گردشگری افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای مردم به منظور تهیه و مشخص شدن بسته سفرهای نوروزی آنها خواهد بود.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 الی 26 بهمن از ساعت 9 تا 17 در محل نمایشگاههای دائمی تهران پذیرای حضور بازدیدکنندگان و علاقه مندان به سفر است.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها