سوداگران مرگ در کمین نیروهای مرزبانی خراسان رضوی گرفتار شدند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر معمولا از تاریکی شب برای ورود به کشور استفاده می کنند که با هوشیاری مرزبانان واجرای کمین به اهداف شوم خود نمی رسند.

سوداگران مرگ در کمین نیروهای مرزبانی خراسان رضوی گرفتار شدند

سردار ماشاالله جان نثار ظهر سه شنبه در مرزبانی خراسان رضوی اظهارکرد: رصد مرزهای خراسان رضوی برای جلوگیری از ورود اجناس قاچاق، مواد مخدر و اتباع بیگانه به کشور به صورت مستمر توسط نیروهای مرزبانی به انجام می رسد.

وی افزود: در این راستا ماموران مرزبانی طی روزهای گذشته موفق شدند ۲۱۸۰ گرم زعفران، ۱۶۵۵۰ انگشتر از نوع بدلیجات ، ۱۹ عدد رسیور ماهواره ، ۸۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی ، ۱۷ دستگاه گوشی موبایل ، ۴۳۹ عدد عینک آفتابی ، ۱۹۰ متر پارچه به ارزش ۱ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با سوداگران مرگ بیان کرد: فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر توسط تیم های اطلاعاتی رصد شده و این افراد هنگام ورود به کشور در کمین نیروهای مرزبانی گرفتار می شوند.

وی افزود: قاچاقچیان معمولا از تاریکی شب برای ورود به کشور استفاده می کنند که با هوشیاری نیروهای مرزبانی و اجرای کمین موفق به انجام توطئه شوم خود در انتقال مواد مخدر به کشور نمی شوند.

جان نثار اظهارکرد: در آخرین مورد درگیری مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر، نیروهای ما موفق به کشف ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه ، حشیش وهروئین فشرده شده و اجازه ورود سوداگران مرگ به کشور را ندادند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها