دادستان تهران ورود پول‌های مشکوک به سینما را تاییدکرد

دادستان تهران ورود پول های مشکوک به سینما را تایید کرد و گفت: این رویه از جمله پرونده آقای محمد امامی مدلی از پولشویی است.

دادستان تهران ورود پول‌های مشکوک به سینما را تاییدکرد

عباس جعفری‌دولت‌آبادی، درباره افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و حواشی آن از جمله هم‌نوایی در آن اظهار کرد: بنای ما پیشگیری است اما اگر گزارش برسد حتما پیگیری می‌کنیم کمااینکه یک گزارش شکایت از هم‌خوانی زن در افتتاحیه آمد که به دادسرای رسانه ارجاع شده است. توجیهات قانع‌کننده‌ای از سوی وزارت ارشاد دریافت نکردیم. انتظار داشتیم وزارت ارشاد خودش رسیدگی کند اما متأسفانه دوستان اول تکذیب کردند اما در ادامه فیلم این همخوانی به دست ما رسید و حالا دوستان باید توضیح دهند که چرا چنین اجازه‌ای داده شده است. وزارت ارشاد خودش باید این موضوع را مدیریت می‌کرد تا ما مجبور به مداخله و مقابله در امور فرهنگی نشویم. سعی می‌کنیم تا پایان سال به این پرونده رسیدگی شود.

جعفری‌دولت‌آبادی درباره ورود پول‌های مشکوک به سینما و اینکه این رویه مدلی از پولشویی است، از جمله پرونده آقای محمد امامی، اظهار کرد: مهم‌ترین مصداقی که وجود دارد همین ماجرایی است که اسم بردید، است؛ همان سریال خانگی معروفی که تولید شد. در پرونده‌های دیگری هم این ردپا را می‌بینیم. فرهنگ و سینما مسیر خوبی برای توجیه پولشویی است. اصل اینکه در فیلم‌سازی افرادی به اسم تهیه‌کننده این پول‌های مشکوک را خرج می‌کنند تأیید می‌کنم اما صرفا محدود به این پرونده نیست و در حال حاضر پرونده‌هایی داریم که این ردپاها معلوم است اما هنوز کیفرخواستی صادر نشده است.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها