آخرین سانس‌های فوق‌العاده «فجر ۳۷» به کدام فیلم‌ها رسید

همزمان با اهدای سیمرغ‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، برخی از آثار حاضر در این رویداد سینمایی آخرین سانس‌های فوق‌العاده را در شام ۲۲ بهمن پشت سر گذاشتند.

آخرین سانس‌های فوق‌العاده «فجر ۳۷» به کدام فیلم‌ها رسید

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره سانس‌های فوق‌العاده ۲۲ بهمن ماه آخرین روز این رویداد سینمایی گفت: در آخرین روز جشنواره فیلم فجر سینما آزادی با «جان دار» ساخته پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری، سینما فرهنگ با «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی، کورش با «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، مگامال با «متری شیش و نیم» و ایران مال با «مسخره باز» ساخته همایون غنی‌زاده و «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی فوق العاده ای شدند.

وی افزود: «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در آستارا، «متری شیش و نیم» و «شبی که ماه کامل شد» در ماندانا، «متری شیش و نیم» در سینما راگا و سینما فجر اسلامشهر نیز به سانس فوق‌العاده کشیده شدند.

فرجی در پایان عنوان کرد: در مجموع نیز تا روز بیست و یکم بهمن ماه به ترتیب «متری شیش و نیم» با سانس فوق‌العاده در ۲۰ مرکز، «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در ۱۸ مرکز، «سرخ‌پوست» و «شبی که ماه کامل شد» هر کدام با ۱۵ مرکز بیشترین سانس ویژه را به خود اختصاص دادند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها