حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضعی در القنیطره سوریه

رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه در ادامه تجاوزات خود علیه سوریه چندین حمله توپخانه‌ای و راکتی را به چندین مقر در استان القنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک کرد که تنها خسارات مادی برجای گذاشت.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مواضعی در القنیطره سوریه

یک منبع نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت، دشمن اسرائیلی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه عصر دوشنبه تل الضهور در جباثا الخشب و تل الدرعیا و تلة خالد در القنیطره را با چندین خمپاره هدف گرفت.

این منبع خاطرنشان کرد، یک فروند پهپاد اسرائیلی همچنین ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه چهار راکت را به سمت بیمارستان ویران شده القنیطره و یکی از مراکز نیروهای امنیتی نظام سوریه شلیک کرد که تنها خسارات مادی برجای گذاشت.

خبرنگار سانا در القنیطره نیز با اشاره به این حملات گفت، دشمن اسرائیلی با چندین گلوله تانک بیمارستان تخریب شده القنیطره و نیز یکی از مراکز دیده‌بانی در جباثا الخشب را هدف گرفت.

در عین حال منابع محلی به خبرگزاری آناتولی گفتند، ارتش اسرائیل با توپخانه خود مواضع حزب‌الله لبنان را در مرکز استان القنیطره و دو شهرک جباثا الخشب و یک پل مرزی مشترک با اسرائیل هدف گرفت.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به سوال مربوط به حمله توپخانه‌ای به القنیطره پاسخی نداد.

رژیم صهیونیستی همواره حملاتی را به سوریه انجام می‌دهد. یک مقام ارشد اسرائیلی ماه سپتامبر گفته بود، اسرائیل طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ حمله به اهداف ایران و نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه داشته است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها