فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه 23 بهمن 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 بهمن به دنیا آمده ای تولدت مبارک! شاید خیلی به آینده پیش رویتان امیدوار نباشید اما در آنجا که انتظارش را ندارید، می بینید که همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر می کند. خبرهای خوبی می شنوید که خستگی تان را به در کرده و دوباره انرژی را به شما باز می گرداند. سعی کنید که در تمام کارهای خود سیاست بیشتری به خرج دهید، با برنامه قدم بردارید تا در دام مشکلات گیر نکنید. امسال شانس با شماست، بنابراین با جسارت بیشتری برای اهداف خود قدم بردارید. در اوایل سال جدید روزهای آرام تری را تحربه خواهید کرد و تمام شک و دودلی هایی که در تصمیم گیری هایتان داشته اید، بر طرف خواهد شد. چند وقتی ست که گره ای در زندگی تان افتاده اما خیلی زود با کمک فردی باز می شود. ماههای خرداد و تیر خبرهای خوبی خواهید شنید که تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. از تک تک لحظات زندگی تان نهایت لذت را ببرید.

فروردین

امروز سعی کنید که زودتر از جایتان بلند شوید و روزتان را آغاز کنید زیرا کارهای مهمی برای انجام دادن دارید. شما در مرحله ای هستید که چشم های زیادی روی شماست و باید حواس تان باشد به خطا نروید. اگرچه هدف و راهتان مشخص است اما سعی کنید که راههای دیگر را نیز امتحان کنید زیرا شرایط همیشه یکجور نمی ماند و شما نیز باید انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. پس از چند روز بالاخره امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان تنها شوید و حرف هایی که در دل داشتید را به زبان آورید.

اردیبهشت

امروز اتفاقات عجیبی برایتان می افتد اما سعی کنید که با مسائل ساده تر برخورد کنید. هر چه مسایل را پیچیده تر کنید، حل کردن آنها نیز برای شما سخت تر خواهد شد. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، به همین دلیل حساس اید و با تلنگری از کوره در می روید. این اخلاق شما هیچگاه از بین نمی رود اما می توانید آن را تحت کنترل خود درآورید و کمی به آن اعتدال دهید تا به رابطه عاطفی تان لطمه ای وارد نکند. دوستی پس از مدت ها به سمت تان می آید و حرفی به شما می زند که مدت هاست انتظارش را می کشیدید. از این فرصت استفاده کنید و حرف هایی که در دلتان مانده را به زبان آورید اما پس از اتمام آنها پرونده گذشته را ببندید.

خرداد

امروز فرصتی برایتان فراهم می شود که می توانید اطلاعات زیادی را به دست آورید. این اطلاعات می تواند به شما در تصمیم گیری هایتان کمک کند. سعی کنید گاهی از منطق خود دور شوید و در عالم خیال سرک کشید. بگذارید که رویاهایتان شما را به هر کجا که می خواهند ببرند. آنوقت خواهید دید که چقدر امید به زندگی در شما بیشتر می شود. اتفاقی برایتان رخ داده که ترجیح می دهید آن را از شریک زندگی تان پنهان کنید. اما یادتان باشد که ماه هیچوقت پشت ابر نمی ماند، پس بهتر است صداقت را در اولویت قرار دهید.

تیر

امروز شور و شوقی در شما جریان دارد که می توانید از آن برای پیشرفت کارهایتان استفاده کنید. نگذارید دیگران با انرژی منفی شان شما را از راهی که در پیش گرفتید دور کنند. به زودی خبرهای خوبی را از نتیجه تلاش هایی که کرده اید، دریافت خواهید کرد. شما در شرایط ذهنی خوبی به سر می برید، توانایی این را هم دارید که احساسات تان را با آن درگیر کنید، اما یادتان باشد که تعادل را بین عقل و دل حفظ کنید. در روابط عاطفی تان هر چه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. نگذارید که مسایل کوچک میان شما و شریک زندگی تان جدایی بیاندازد.

مرداد

احساس می کنید که امروز اطرافیان تان می خواهند با شما بجنگند. اگر چه سخت است که آنها را نادیده بگیرید اما این کار در حال حاضر به صلاح تان است. اگر احساس می کنید که احتیاج به آرامش دارید، کارتان را رها کنید و به خانه بروید. تا آرامش ذهنی نداشته باشید نمی توانید مسئولیت هایتان را آنطور که باید به اتمام برسانید. حرفی شنیده اید که نگران تان کرده است، به جای حرص خوردن، بهتر است که از صحت آن اطمینان حاصل کنید. احتمال این که سوتفاهمی پیش آمده باشد زیاد است.

شهریور

انرژی خوبی امروز در فضای اطراف شما برقرار است. از این فرصت برای ابراز ایده هایی که در سر دارید استفاده کنید و با دیگران بیشتر در ارتباط باشید. اگر سعی کنید که خودی نشان دهید، مطمئنا چه در محیط کار و چه در دیگر زمینه های دیگر زندگی اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. در رابطه عاطفی خود دچار دلسردی و یاس شده اید. اگر احساس می کنید که طرف مقابل تان مقصر این احساس است، همین حالا صادقانه افکار خود را با او در میان بگذارید. هیچکس بهتر از او نمی تواند ابهامات ذهنی شما را از بین ببرد.

مهر

امروز از آن روزهایی است که شما باید برای هدف های بلند مدت تان قدم های بزرگی بردارید. انرژی و اعتماد به نفس تان زیاد است پس بی معطلی دست به کار شوید. هر چه دیرتر شروع به کار کنید، به ضررتان تمام خواهد شد. پس از مدت ها انتظار بالاخره آن انتظاری که از رابطه عاطفی تان دارید را به دست خواهید آورد. تنها چیزی که باید رعایت کنید این است که خود واقعی تان باشید. فیلم بازی کردن در آینده ای نزدیک رابطه شما را به چالش می کشاند، پس صداقت کلید موفقیت این روزهای شماست.

آبان

امروز روز شماست، از آنجا که شما توانایی این را دارید که در هر زمینه ای اول باشید، بهتر است که خودی نشان دهید و از فرصت هایی که برایتان فراهم می شود نهایت استفاده را بکنید. در مورد مسائل عاطفی سعی کنید که منطقی عمل کنید. «نه» گفتن گاهی نه تنها به نفع شما بلکه به نفع طرف مقابل تان نیز خواهد بود، پس آن را تمرین کنید. به زودی مسافری در راه دارید که یادآور خاطرات خوشی برای شما خواهد بود. مسئله ای ذهن شما را درگیر کرده به طوری که مدام به تصمیم گیری هایتان شک می کنید، بهتر است که دست از فکروخیال بردارید. اگر واقع بین باشید می بینید که هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

آذر

امروز سعی کنید برای کارهای مهم، چه در محیط کار چه در رابطه عاطفی تان، قدم بردارید. اگر خواسته ای دارید، بیان کنید. دیگران نمی توانند ذهن شما را بخوانند، بنابراین این شمایید که باید آنها را به زبان آورید. تا می توانید بر شرایط اطراف تان کنترل داشته باشید و مدیریت امور را به عهده بگیرید. تنها در این صورت است که دیده خواهید شد و به موفقیت های بالاتری دست پیدا خواهید کرد. برای رابطه عاطفی تان بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بیش از قبل با شریک زندگی تان وقت بگذرانید.توجه کلید موفقیت رابطه شماست پس نادیده اش نگیرید.

دی

اگر می خواهید دیگران از درون شما آگاه شوند و توانایی ها و ایده هایتان را بشناسند باید صادقانه افکارتان را به زبان آورید. اگر نگران مسیری هستید که در آن قدم گذاشته اید، باید بگوییم که اشتباه نکرده اید. با اطمینان خاطر راهتان را ادامه دهید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید. نگذارید اتفاقات کوچک رابطه عاطفی شما را خراب کند. ارزش واقعی احساساتی که بین شما و شریک زندگی تان است بسیار بالاتر از اینهاست. به زودی در جمعی حاضر می شوید که پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد.

بهمن

همه چیز برای شروعی دوباره برایتان فراهم است، کافی است از جایتان بلند شوید و قدم اول را بردارید. از ایده هایتان برای دیگران سخن بگویید، آنوقت خواهید دید که به کمک آنها چقدر فکرتان پخته تر خواهد شد و کارهایتان سریع تر پیش خواهد رفت. آنچه رابطه عاطفی شما در حال حاضر به آن احتیاج دارد، کمی هیجان است. پس به جای آن که در خانه بنشینید، به مکان های جدید بروید و کارهای هیجان انگیز انجام دهید. این تجربیات مشترک آتش عشق را بار دیگر روشن خواهد کرد.

اسفند

احساس سردرگمی می کنید. ذهن شما مانند پازلی است که تکه هایی از آن را گم کرده اید اما حال زمان آن است که مقصد نهایی خود را مشخص کنید. درنگ بیش از این به ضررتان تمام خواهد شد. هر چه زودتر وارد عمل شوید به صلاح خودتان است. امروز شانس آن را دارید که در مورد مشکلاتی که در روابط عاطفی تان رخ داده، صحبت و آن را حل کنید. بنابراین نترسید و برای حل مشکلات تان پیش قدم شوید. گاهی بگومگو نه تنها شما را از هم دور نمی کند بلکه به صمیمیت بیشترتان نیز کمک می کند.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها