در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

عضو فراکسیون امید: قطعا شرایط بعد از تحریم بر رای مردم در انتخابات آینده تاثیر می گذارد/ باید در جهت تحقق نیازهای مردم گام برداریم

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا شرایطی که بعد از تحریم در کشور ایجاد شد بر رای مردم در انتخابات آینده تاثیر می گذارد.

عضو فراکسیون امید: قطعا شرایط بعد از تحریم بر رای مردم در انتخابات آینده تاثیر می گذارد/ باید در جهت تحقق نیازهای مردم گام برداریم

طیببه سیاووشی عضو فراکسیون امید در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا اصلاح طلبان راهبردهای خود را برای انتخابات آینده آغاز کردند یا خیر، اظهار کرد: در انتخابات متعددی که همواره در طی ادوار مختلف برگزار شده است خصوصا در تهران فارغ از اینکه اصلاح طلب باشی یا اصولگرا معمولا مردم لیستی رای می دهند از این رو قاعدتا کار نیز باید به صورت تیمی صورت گیرد.

وی افزود: برای دوره بعد انتخابات مجلس باید با توجه به امکانات و فرصت هایی که وجود دارد و تمام تلاش هایی که در بخش اجرایی و غیراجرایی صورت می گیرد ، کارهای کارشناسی بیشتری انجام شود.

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که بعد از اعمال تحریم در کشور به وجود آمد مسلما بر رای مردم تاثیر می گذارد به خاطر همین من فکر می کنم که قاعدتا کسانی که می خواهند در جناح اصلاحات کار کنند تلاش کنند این مجموعه به صورت یکدست پیش رود.

سیاووشی درباره رویکردهای جناح رقیب اصلاح طلبان مبنی بر اینکه تاکید دارند اصلاح طلبان جایگاه خود را در بین مردم از دست دادند، خاطرنشان کرد: به نظر من هر تلاشی از طرف جناح های مختلف در عرصه انتخابات صورت گیرد امری طبیعی و ضروری است، چرا که سبب ایجاد یک شور انتخاباتی می شود.

وی تاکید کرد: تلاش های جریانات سیاسی در عرصه حضور در انتخابات نباید رویکرد تخریبی داشته باشد و باید تلاش کنیم هم مصالح مردم و‌ هم منافع ملی را در نظربگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت فعلی اصلاح طلبان گفت: در ایران به دلیل اینکه امکانات لازم برای ارزیایی عملکردها با توجه به عدم حزبی بودن ساختار انتخابات وجود ندارد ، پیش بینی حضور مردم بسیار کار سختی است.

سیاووشی اظهار کرد: در دوره ریاست جمهوری اول روحانی حضور مردم در انتخابات غیرقابل پیش بینی بود و در دوره ای که ما وارد مجلس دهم شدیم به همین شکل بود از این رو من معتقدم ما باید تلاش کنیم که نه فقط رای مردم را کسب کنیم بلکه باید در جهت نیازهای آنها اما نه به شکل پوپولیستی وارد عمل شویم، آنچه وظیفه ماست انجام دهیم تا بتوانیم رای مردم را کسب کنیم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها