ذوب آهن با ۲ غایب در آسیا

تیم فوتبال ذوب آهن ایران برای دیدار مقابل الکویت کویت ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ذوب آهن با ۲ غایب در آسیا

تیم فوتبال ذوب آهن ایران درحالی باید در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الکویت کویت برود که امیدوارست با پیروزی مقابل این تیم، رقیب الغرافه قطر برای صعود به مرحله گروهی شود.

دیدار سبزپوشان اصفهانی با نماینده کویت، فردا (سه شنبه ۲۳ بهمن) در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد و تماشای این مسابقه برای فوتبالدوستان رایگان است.

البته ذوب آهن برای این مسابقه محمدرضا خلعتبری ووحید محمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، اما می تواند از دیگر بازیکنانش استفاده کند. ذوبی ها در این فصل با مصدومیت های شدیدی روبرو بودند و پیش از مصدومیت خلعتبری ، حبیب زاده، محمدرضا عباسی، رحیم زهیوی و ... نیز دچار مصدومیت های شدیدی شدند.

از سویی دیگر الکویت کویت برای دیدار با شاگردان منصوریان مصدوم و محرومی نخواهد داشت و می تواند از تمام بازیکنانش استفاده کند.

خبر خوش برای برای ذوب آهن این است که کریستین اوساگوآنا مهاجم ذوبی ها به شرایط خوبی رسیده و با صلاحدید کادرفنی می تواند مقابل الکویت بازی کند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در آسیا:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، هادی محمدی حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ماریون سیلوا، محمدزبیر نیک‌نفس، کریستین اوساگوآنا و امیرارسلان مطهری

شاگردان منصوریان در صورت صعود از مرحله پلی‌آف، در گروه A فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و پلی‌آف دوم که احتمالا تیم صعود کننده از آن النصر عربستان باشد، مواجه خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها