عرضه گلکسی A8s در رنگی جذاب و متفاوت

گلکسی A8s نخستین گوشی سامسونگ با نمایشگر قطره‌ای بود که حدود 2 ماه پیش در سه رنگ آبی، خاکستری و سبز عرضه شد، پس از آن سامسونگ برای ولنتاین قول نسخه ویژه‌ای از این گوشی را داد.

عرضه گلکسی A8s در رنگی جذاب و متفاوت

حال پنجمین نسخه از این گوشی در چین معرفی شده است که به نظر می‌رسد مکمل نسخه FE این گوشی و ویژه آقایان است. این نسخه‌ رنگی جدید Galaxy A8s از روز 25 بهمن تحت عنوان نسخه‌ یونیکورن (اسب تک شاخ) عرضه خواهد شد و دارای طیف رنگی صورتی و آبی است.

مشخصات نسخه یونیکورن گلکسی A8s تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity-O با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. پردازنده آن اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام است و دارای 6 گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه گانه است. همچنین روی نمایشگر این گوشی یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. جنس بدنه‌ گلکسی A8s همانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ سامسونگ، از شیشه‌ و فلز است. علاوه‌براین، حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی قرار داده شده است.

برای خرید این نسخه باید 410 دلار (حدود 4.5 میلیون تومان) دست به جیب شوید. البته هنوز مشخص نیست که کاربران کشورهای دیگر نیز قادر به خریداری این مدل خواهند بود یا فقط در کشور چین عرضه خواهد شد.

نوشته عرضه گلکسی A8s در رنگی جذاب و متفاوت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

منبع: وب‌سایت فناوری

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها