سیمرغ فجر بر شانه بازیگران شبی که ماه کامل شد

بهترین نقش اول زن به الناز شاکردوست برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» و بهترین نقش اول مرد به هوتن شکیبا در این فیلم رسید.

سیمرغ فجر بر شانه بازیگران شبی که ماه کامل شد

سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن اهدا می شود به الناز شاکردوست برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» رسید. او جایزه خود را توأم با اشک و بغض خوشحالی دریافت کرد.
او پس از دریافت جایزه اش گفت: خدایا شکرت. همیشه خیال می کردم که این مسیر را می دوام. نشد که بدو ام ولی بالاخره شد. خیلی خوشحالم. الان که اینجا ایستاده ام تشویق های شما ارزش این همه جنگیدن را داشت. اول از همه تشکر می کنم از آبیار در تاریک ترین بخش زندگی ام کنار من ایستاد . خانم آبیار شما جدای از نبوغ خود، انسانی هنرمند هستید. نقش فایزئه جدای از بازیگجری، مسئولیت بزگری داشت. نماینده همه مادرانی است که جز خوشبختی بچه هاشان هیچ نقشی ندارند و امیدوارم در هیچ کجای جهان هیج مادری قربانی سیاست نشود.
خانم اعظم محسن دوست نقشی که که من در این فیلم بازی کردم و من را دخترم خطاب کرد و این افتخار بزگری برای من است.
با احترام به نامزدهای این بخش تبریک می گویم و خسته نباشید می گویم و از هیات داوران تشکر می کنم و ممنونم که فائزه را شایسته سیمرغ دانستید.

سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد اهدا می شود به هوتن شکیبا رسید.

او نیز پس از دریافت جایزه اش گفت: من خیلی خیلی خوشحالم که این جایزه را گرفتم. یک خوشحالی بزرگ دارم بابت اینکه خانواده ام بزرگ و بزرگ تر می شود اول از پدر و مادر و برادرم که حامی من بودند. بعد خانواده بزرگ تئاتر که 16 سال از آن ها یاد گرفتم . خانواده شبی که ماه کامل شد که همه آن ها برای این فیلم سخت مایه گذاشتند. و خانواده سینما که اجازه دادند عضو آن ها باشم.
به هیات داوران تشکر می کنم که اجازه دادند اسم من کنار نوید محمدزاده، امین حیایی، حامد بهداد و پیمان معادی باشد. ببخشید دست هایم از هیجان می لرزند. ممنونم از همه شما.

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها