کارد از استخوان ما هم گذشته است

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: قبل از این باید می‌گفتیم کارد به استخوان رسیده ولی حالا باید بگوییم آن را بریده و از استخوان هم گذشته است. با اتفاقاتی که در حال رقم خوردن است به یک جلسه ویژه و اضطراری نیاز است.

کارد از استخوان ما هم گذشته است

پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ما غیر از خدا و هواداران خودمان دیگر هیچ کس را نداریم و واقعا نمی‌دانیم باید درباره کدام یک از مشکلاتی که برای ما به وجود آورده می‌شود و اجحاف‌هایی که در حق پرسپولیس صورت می‌گیرد، صحبت کنیم. موارد به قدری زیاد شده‌اند که فرصت نمی‌شود نسبت به آن‌ها موضع بگیریم و اگر بخواهیم به همه موارد واکنش نشان بدهیم، دیگر نمی‌توانیم به کار اصلی خودمان برسیم و شاید بعضی کلا هدفشان این باشد که با به وجود آوردن این حاشیه‌ها بخواهند در پرسپولیس از کارمندان باشگاه گرفته تا کلیه اعضای تیم را درگیر کنند تا مانع از انجام فعالیت‌های اصلی توسط آن‌ها شوند؟! ما از یک طرف باید مراقب باشیم وارد این بازی نشویم و از سوی دیگر مدافع حقوق پرسپولیس و هواداران هستیم. در این شرایط، گاهی کارد به استخوان می‌رسد و آن را هم می‌برد و دیگر نمی‌توان سکوت کرد. بازی اخیر ما هم این گونه بود.
وی ادامه داد: متاسفانه تا لحظه‌ای که به ورزشگاه رسیدیم، حتی وقتی در آن جا حضور پیدا کردیم نمی‌دانستیم بازی انجام می‌شود یا نه؟ این مساله شرایط بدی را برای بچه‌های ما رقم زد. به ورزشگاه که رسیدیم، تیم پرسپولیس برای ۱۰ دقیقه در اتوبوس مانده بود و گفتند پیاده نشوید. بعد که از اتوبوس خارج شدیم گفتند که برق ورزشگاه قطع و رختکن‌ها تاریک است و نمی‌توانید به رختکن بروید. بعد هم اعلام شد روی نیمکت بنشینیم. بعد از کلی معطلی در آنجا و در کمال تعجب به ما اعلام کردند که بچه‌ها روی نیمکت لباس عوض کنند؟!
واقعا جای تعجب و تاسف است که بعد از نزدیک به دو دهه برگزاری لیگ حرفه‌ای چنین حرفی زده می‌شود و از قهرمان دو دوره قبلی هم می‌خواهند که چنین کند. این حرف و خواسته یعنی تحقیر فوتبال ایران، کل ایران و پرسپولیس. چنین حرکتی آن هم در این ایام چه بازتابی در خارج از کشور پیدا می‌کرد. بعضی از همین کشور‌های عربی با آن امکاناتی که ایجاد کرده‌اند و با ما هم مشکل دارند از این اتفاقات چه دستاویز‌هایی درست می‌کنند؟ همه می‌پرسند پرسپولیس با آن وضعیتی که داشت و با وجود عدم حمایت‌ها از برنامه‌ریزی مسابقات گرفته تا تامین امکانات چگونه تا فینال آسیا رفت و به نظرم الان باید این سوال را بپرسیم چگونه ممکن است چنین لیگی با این سطح از برگزاری مسابقات و امکانات و سایر مسایل، یک تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بیرون بدهد؟! این قطعا قدرت شگفت انگیز پرسپولیس بود که از تاریخ و هوادارانش می‌آید، وگرنه در بعد ملی شاهد فاصله موجود بودیم. اصلا چرا باید با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری اینطور برخورد شود؟ چرا همه این موارد برای ما اتفاق می‌افتد؟ ما وقتی می‌خواهیم مسایلی که در خوزستان برای ما روی داد روشن شود، معنای آن این است که تمام ابعاد آن روشن شود.
خمارلو اضافه کرد: همانطور که گفتم ما غیر از خدا و هواداران هیچ کس را نداریم. نمی‌دانیم که چگونه ناراحتی و عصبانیت خود را کنترل و بیان کنیم. یک بار نشد از وقتی که برای بازی به خوزستان می‌آییم تا وقتی بازمی‌گردیم، با مشکلات عجیب روبرو نشویم. فقط این نیست. در هر بازی که داریم یک داستانی برای ما درست می‌کنند. صدای بعضی موارد در می‌آید و صدای بعضی موارد، نه.
حالا دیگر معلوم است مسایل فوتبال و لیگ در جایی خارج از زمین فوتبال در حال رقم خوردن است. با این شرایط نمی‌شود ادامه داد. هر طور حساب می‌کنیم با این وضعیت، نمی‌توانیم ادامه بدهیم. اگر نمی‌خواهند ما در لیگ باشیم یا قهرمان بشویم، راحت‌تر است که بگویند تا این که چنین مسایلی را از برگزاری مسابقات گرفته تا داوری‌ها برای ما رقم بزنند. دو قهرمانی پی در پی در لیگ آوردیم که خودشان بهتر می‌دانند اگر مشکلات داوری نبود سه قهرمانی پیاپی بود و نایب قهرمان آسیا هم شده‌ایم.
در این شرایط شگفت‌آور است که دیگران بیانیه می‌دهند یا در کنفرانس‌های خبری خودشان در بازی‌هایی که ربطی به پرسپولیس ندارد، ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند. می‌گویند باید به اتفاقات رسیدگی شود. بعد بلافاصله ما با چنین مسایلی روبرو می‌شویم؟! یا یک مربی که به هر دلیلی از تیمش جدا شده می‌رود و ادعا‌های واهی و مضحک را مطرح می‌کند.
خب، حالا بیایند به همین اتفاقاتی که برای ما در همین فصل رقم زده شد، رسیدگی کنند. مگر در همین دو، سه سال گذشته برای ما اتفاقات کمی رقم زده شد؟ همه چیز پشت اقتدار و قهرمانی پرسپولیس پنهان ماند. این برنامه‌هایی که برای ما پیش می‌آورند، اگر برای مدعیان دیگر پیش می‌آمد حتی از نیمه جدول هم بالا نمی‌آمدند.
وی ادامه داد: در اصفهان چند نارنجک به زمین خورد حالا یک جلسه محروم شدند، آسمان به زمین آمد؟! هواداران ما چند بار به ناحق محروم شده‌اند؟
در آسیا هم، تماشاگر بیش از ظرفیت وارد ورزشگاه می‌شود، کنترل ورزشگاه هم نه دست ما است و نه دست هوادار، ولی پرسپولیس جریمه می‌شود. در لیگ خودمان هم که این شرایط را داریم. لابد لطف‌هایی که می‌گویند، همین‌ها است. اگر خیلی دلشان می‌خواهد و تحملش را دارند، پیشکش آنها.

از این الطاف یکی این که؛ قبل از بازی نمی‌دانیم بازی ما انجام می‌شود یا نه؟ آیا باید به تهران برگردیم؟ اگر بازی انجام نشود با این فشردگی مسابقات بازی را چه زمانی برگزار می‌کنند؟ اصلا یکی به ما بگوید این همه فشردگی بازی‌ها برای چیست؟ وارد ورزشگاه هم که می‌شویم آن شرایط را داریم. بعد از کلی بلاتکلیفی و در به دری و معطلی به رختکن که می‌رویم باید با نور موبایل‌ها کار کنیم. از همه این‌ها که عبور می‌کنیم و تیم با عدم تمرکز و آرامش وارد زمین می‌شود تازه نوبت به داستان قدیمی داوری می‌رسد.
مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطر نشان کرد: داور بازی، برای یک تنه به تنه فنی نادری با بازیکن حریف، پنالتی می‌گیرد. شما فقط ببینید علاوه بر تمام آن پنالتی‌هایی که در همین فصل برای ما پنالتی اعلام نشد و خیلی ساده‌تر از آن برای تیم‌های دیگر پنالتی گرفته شد، با چنین تصمیمی از سوی داور، ما چند پنالتی دیگر طلبکار می‌شویم؟ تازه این پنالتی را هم در زمان غیر قانونی بازی و هنگامی که وقت اضافه تمام شده بود، اعلام کردند. از آن طرف در پایان بازی در حالیکه تیم ما در حمله است و با فشاری که آورده، هر آن می‌تواند به گل برسد در حالی که ۳۰ ثانیه از بازی باقی مانده سوت پایان بازی زده می‌شود. به نظر نمی‌رسد نیازی به توضیح باشد که مسایلی در جریان است. باشگاه قطعا به این مسایل اعتراض می‌کند، ولی با شرایطی که ما می‌بینیم برای رسیدگی به این امور به اقدام، همت و اراده‌ای فراتر از روال معمول نیاز است و به نظر باید، جلسه‌ای فوری و اضطراری از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکیل شود.

منبع: خبرورزشی

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ali
    0

    برو بابا جمع کن.اینهمه حمایت شده از شما لونگی ها.تازه اونروز هم گل سالم فولاد را افساید گرفتن.از بس از شما حمایت میشه همه از شما متنفرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها