شیخ قاووق: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رویاهای اسرائیل دفن شد

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری، دولت و ملت ایران گفت: انقلاب ایران از سال ۱۹۷۹ تا به امروز خارج از معادلات بود زیرا خودش معادلات منطقه را می‌سازد.

شیخ قاووق: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رویاهای اسرائیل دفن شد

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در لبنان برگزار شد گفت: خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان و سوریه موقعیت رژیم صهیونیستی و عربستان را ضعیف خواهد کرد و در مقابل محور مقاومت قوی‌تر خواهد شد و قدرت ایران در منطقه نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: پیروزی‌های استراتژیک برای ایران و محور مقاومت در راه است و مثلث دشمن مقاومت یعنی آمرایکا- اسرائیل- عربستان در حال تضعیف است.

شیخ قاووق ادامه داد: انقلاب ایران از سال ۱۹۷۹ تا به امروز خارج از معادلات بود زیرا خودش معادلات منطقه را می‌سازد و آینده آن را مشخص می‌کند نه آمریکا و دشمن صهیونیستی. ایران به یاری فلسطین شتافت و سفارت اسرائیل را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و توازن و تعادل را به درگیری عربی- اسرائیلی بازگرداند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که به طور علنی از مقاومت فلسطین حمایت تسلیحاتی کرد، رویاهای بزرگ اسرائیل دفن شد.

وی در این راستا این سوال را مطرح کرد که آیا در تمام دنیا کشوری وجود دارد که جرأت داشته باشد به طور علنی به مقاومت فلسطین سلاح بدهد؟ این ایران است که به تنهایی تاوان موضع استراتژیک خود نسبت به مساله فلسطین را می‌دهد و به همین دلیل محاصره و تحریم می‌شود.

شیخ قاووق در پایان سخنرانی خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبری، دولت و ملت ایران تبریک و اعلام کرد که ما از همین جا اعلام می‌کنیم که به انقلاب وفادار خواهیم ماند و موضع‌مان تغییر نخواهد یافت.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها