پرکاربردترین هشتگ های توییتر فارسی در این هفته +عکس

در این مطلب به بررسی پرکاربردترین هشتگ‌های توییتر فارسی در این هفته خواهیم پرداخت.

پرکاربردترین هشتگ های توییتر فارسی در این هفته +عکس
ترند توییتر و به طور کلی ترند شدن از جمله اصطلاحاتی است که طی سال‌های اخیر بین مردم به صورت گسترده رواج یافته است.
ترند به موضوعات یا توییت‌های که در زمینه یا مبحث خاصی ارسال می‌شوند و دارای بیشترین مشارکت کننده در واحد زمانی روز یا هفته هستند، گفته می‌شود و با توجه به منطقه‌ای که انتخاب می‌شود، در کنار پروفایل توییتر نمایش داده می‌شود. ترندها یکی از پرکاربردترین ابزارهای توییتر به حساب می‌آیند و به خصوص در زمینه اطلاع‌رسانی یا خبررسانی از طریق توییتر و معمولاً ترندهای مهم و روز و سرتیتر خبرها در جستجوهای گوگل به طور اختصاصی نمایش داده می‌شوند. به عبارت دیگر ترندینگ نشان می‌دهد که در هر لحظه چه موضوعاتی بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد.

قاعدتاً شبکه‌های اجتماعی، الگوریتم استخراج ترندها را به عنوان اسرار داخلی خود حفظ می‌کنند. چون هر چه یک الگوریتم‌ شفاف‌تر و مشخص‌تر باشد، احتمال اینکه دیگران بتوانند آن الگوریتم را فریب دهند، بیشتر است.

در هفته گذشته پربحث‌ترین و پرکاربردترین هشتگ‌های توییتر فارسی پیرامون جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بود. کاربران فضای مجازی مطالب خود را با هشتگ‌های #بعثت_انقلاب، #چهل_سالگی_انقلاب، #لبیک_یا_خامنه_ای، #می_آیم_چون، #چهل_سال_سازندگی، #بهمن_تماشایی و #چهل_سال_شکست_آمریکا مطالب خود را منتشر کردند و این هشتگ‌ها را به مباحث داغ توییتر فارسی تبدیل کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

پرکاربردترین هشتگ های توییتر فارسی در این هفته +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها