ابراهیمی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر رفراندوم مقبولیت نظام است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر رفراندوم مقبولیت نظام است.

ابراهیمی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر رفراندوم مقبولیت نظام است

علی ابراهیمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: حضور در راهپیمایی به عنوان یک حماسه سیاسی یک رفراندوم غیررسمی است و تفاوت این حماسه سیاسی با انتخابات در رسمی بودن آن است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان یک نقطه عطف در تاریخ حاکمیت محسوب می‌شود و حضور در این مانور سیاسی یک رفراندوم مقبولیت حاکمیت و نظام است.

این عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه «خواست و اراده مردم موجب شکل‌گیری این نهضت و ورود آن به سن ۴۰ سالگی به رهبری ولی فقیه شده است»، گفت: خواست و اراده ملت ایران در صیانت از انقلاب به عنوان یک ارزش دینی و اعتقادی با حضور آنان در صحنه محقق شده است و ملت ایران با حضوری تأثیرگذار در تمامی صحنه‌ها از این نظام پاسداری کردند.

نماینده مردم شازند در مجلس با اشاره به ماهیت سلطنتی حکومت سابق در ایران افزود: در رژیم سلطنتی گذشته مردم بر سرنوشت خود حاکم نبودند و با خواست عمومی یک حکومت سلطنتی که خاستگاه دیکتاتوری داشت را سرنگون کردند و یک نظامی که ماهیت جمهوری و مردم سالاری را داشت به رهبری امام راحل تشکیل دادند.

وی تصریح کرد: اراده و خواست ملت ایران در طول ۴۰ سال اجازه نداده است این انقلاب دچار تزلزل شود و با بصیرت و هوشیاری تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب از همه بحران‌ها عبور کرده و توطئه‌ها را نقش بر آب کردند و زمینه‌ساز بلوغ انقلاب و رسیدن به سن ۴۰ سالگی شدند.

ابراهیمی با تقدیر از حضور باشکوه ملت ایران به ویژه مردم استان مرکزی و حوزه انتخابیه شازند در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن گفت: این حضور حماسی و معنادار حاوی پیام‌های گوناگونی است و مسئولیت کارگزاران نظام را دوچندان می‌کند.

وی تصریح کرد: هر حکومتی برای تداوم پایداری خود نیازمند پویایی است و باید سعی شود که چرخ توسعه کشور به سمتی حرکت کند که رفاه مردم تأمین شود و وظیفه سیستم حکومتی این است که موجب سرافرازی و رفاهیت بیشتر ملت شود.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها