حاجی‌بابایی: مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند/ آمریکا عقب‌نشینی خواهد کرد

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز آمریکا عقب‌نشینی مهلک خواهد کرد و شکست خواهد خورد چون ملت ایران اسلامی، باوجود همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند.

حاجی‌بابایی: مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند/ آمریکا عقب‌نشینی خواهد کرد

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مردم و راهپیمایان ۲۲ بهمن ایلام، اظهار کرد: امروز مسئولان با مردم یکپارچه به میدان آمده‌اند و خبرها حاکی از این است که امروز سطح بالای پیوند رهبری و مردم به‌صورت گسترده به دنیا منتقل‌شده و در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، ملت ایران به تبعیت از پیامبر عظیم الشأن (ص) و ائمه اطهار (ع) به دنبال حرکت عاشورایی خود به پاخاسته اند و یک‌بار دیگر مهر تائید بر نظام جمهوری اسلامی زدند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب وجود مردم شرافتمندی است که در طول تاریخ اسلام، به‌مثل این مردم وجود نداشته است، مردمی که در تمامی سختی‌ها در کنار انقلاب بودند و هشت سال دفاع مقدس را تحمل کردند و همه توطئه‌هایی که نظام سلطه علیه ملت داشت را با حضور خود خنثی کردند، امروز دشمنی‌های آمریکا بازهم ادامه دارد و ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن، آمده‌اند که به آمریکا بگویند که ما پشت سر تاسوعا و عاشورا ایستاده‌ایم، پشت قرآن ایستاده‌ایم، پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و از خون شهیدان دفاع می‌کنیم و مردم شرافتمندانه پای انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۷، فتح المبین کردند امروز آمریکا در برابر تحریم‌های ظالمانه در برابر ایران احساس شکست خواهد کرد، امروز آمریکا عقب‌نشینی مهلک خواهد کرد و شکست خواهد خورد و ملت ایران اسلامی، با وجود همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شب و روز به حال مردم دعا می‌کنند، رهبری که از جنس مردم است، رهبری که پیوند عمیق با مردم دارد و مانند مردم زندگی می‌کند و افتخار رهبری به همین است.

حاجی بابایی ادامه داد: امروز در اینجا جمع شدیم که بگوییم هر آنچه خیروبرکت است و همه پیروزی‌ها، امنیت و آزادسازی سامرا و کربلا از دست دشمنان اهل‌بیت (ع)، قدرت موشکی و قدرت علمی ایران و اقتدار ایران درصحنه‌های بین‌المللی، مرهون تبعیت از رهبری و اجرای اسلام است و همه ضعف‌های ما و مشکلات ناشی از دوری از اسلام، احکام اسلامی و نادیده گرفتن فرامین رهبری است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را سیاه نشان دهد، اما ملت بزرگ ایران به میدان آمدند تا بگویند که انقلاب ما سفید است، مانند آینه درخشان است، مانند عاشورا روشن است، شفاف، روشن، قرآنی و الهی است و شاهد آن خون شهیدان مانند حججی‌ها است.

حاجی بابایی گفت: همه با هم آمده‌ایم که اعلام کنیم که ای رهبر عزیز، ما فرق بین انقلاب و اسلام را با ندانم‌کاری‌ها و مشکلات می‌فهمیم اگرچه باید رفع شود، امروز جایگاه نظام و ولایت ارتقا پیدا کرد، مجلس و دولت ما هم باید ارتقا پیدا کند، خدمت‌رسانی ارتقا پیدا کند و حرکت‌های آنان باید در خور شأن این ملت بزرگ باشد.

وی تصریح کرد: امروز دیدیم علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، مردم اجازه ندادند که رهبرشان تنها بماند و انقلاب اسلامی در غربت بماند، مردم امروز برای نظام اسلامی، شهیدان، اسلام و قرآن آمده‌اند و آمده‌اند که بگویند که انقلاب را محکم نگاه می‌داریم و به‌تمامی مسئولان و سران سه قوه بگوییم هیچ امیدی به آمریکا نیست.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امروز آمریکا با اروپایی‌ها هم‌پیمان شده‌اند، اروپایی‌ها بعد از برجام از کانال مالی حرف زدند، به این ملت بزرگ گفتند که می‌خواهیم به شما غذا بدهیم، اروپایی‌ها با این حرکت تحلیل خود را داشتند و می‌خواستند ملت را تحقیر کنند اما امروز با این حرکت بزرگ و عظیم مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن، تحقیر شدند.

وی با بیان اینکه «اروپایی‌ها کانال ملی را معطوف به تصویب CFT کرده‌اند»، گفت: ما هم طرفدار شفاف‌سازی هستیم، cft و fatf توطئه بزرگ آمریکا برای تحقیر ملت ایران و تحریم اقتصاد ایران است و هر معاهده‌ای که با آمریکا انجام‌ شده است، جز سختی و مشکلات، چیزی برای ما نداشته است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه «رمز پیروزی ما این است که روی پای خود بایستیم»، ادامه داد: هر جا که پشت سر رهبری ایستاده‌ایم، ما موفق بوده‌ایم و امروز هم رمز این است، امروز آزمایش دادن از هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است و کسانی که امروز پای انقلاب ایستاده‌اند، کاری سخت‌تر دارند، امروز غبارآلود است و بیش از ۲۵۲ شبکه فارسی‌زبان ماهواره‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهل‌بیت (ع) تبلیغات می‌کنند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این کشور مدیون هیچ جناح سیاسی نیست و فقط در این کشور، به انقلابی و غیرانقلابی فکر می‌کنیم، انقلابی یعنی کسی در خدمت نظام اسلامی و مردم باشد، امروز باید ملت ایران اسلامی طعم شیرین عدالت را بچشند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها