غرضی: مردم ایران هرگز از حق خود عقب نشینی نمی کنند

محمد غرضی گفت: مردم ایران هرگز از حق خود عقب نشینی نمی کنند.

غرضی: مردم ایران هرگز از حق خود عقب نشینی نمی کنند

محمد غرضی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ضمن ترسیم تصویری در دو قاب ۲۲ بهمن ۵۷ و ۲۲ بهمن ۹۷، اظهار کرد: جشن انقلاب در میدان نبرد شکل می گیرد، ما وقتی که در مشروطه پیروز شدیم جشن گرفتیم، همین طور زمانی که نفت را ملی کردیم و وقتی جشن گرفتیم که در ۱۵ خرداد جلوی رژیم پهلوی ایستادیم و وقتی در ۲۲ بهمن پیروز شدیم جشن گرفتیم.

وی ادامه داد: ما به ازای همه پیروزی ها جشن گرفتیم، ملت ما، ملت توانمند و پرتحرک برای احقاق حق خودش است و می ایستد و حق خود را می گیرد.

غرضی با بیان اینکه مردم ایران هرگز از حق خود عقب نشینی نمی کنند، گفت: من حدود هشتاد سال سن دارم، ظرف این هشتاد سال هیچ معرکه ای را خالی از مردم ندیدم و همواره جشن های پیروزی بود.

وی خاطر نشان کرد: این چهل سالگی نشان دهنده این است که حکومت مداری توانمندی بسیار زیادی به دست آورده و هر اتفاقی در دنیا می افتد به نحوی به ایران منسوب می کنند و ایران را مورد تهاجم قرار می دهند و ما هم عادت کردیم هجمه ها را جواب دهیم و بمانیم.

غرضی با بیان اینکه ایران به عنوان یک قدرت سیاسی جهانی در منطه کارهای بسیار وسیعی کردیم تاکید کرد: راه ایران دنباله خواهد داشت.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها