کرم زنده داخل کیک صبحانه! + تصاویر

در صحنه ای چندش آور مرد جوان پس از خریدن بسته صبحانه شکلاتی متوجه کرم داخل کیک شد که زنده بود و حرکت می کرد.

کرم زنده داخل کیک صبحانه! + تصاویر

کرم داخل کیک صبحانه

پیدا شدن موجودات و حشرات زنده داخل مواد غذایی بسته بندی شده اتفاق تازه ای نیست چراکه بارها و بارها شاهد سهل انگاری شرکتهای صنایع غذایی و فروشگاهها در این مورد بوده و هستیم مرد جوان پس از خریدن بسته صبحانه شکلاتی از فروشگاهی زنجیره ای در فلوریدای ایالات متحده آمریکا متوجه وجود کرمی در داخل بسته بندی شد.وی پس از ارئه شکایت از مقامات قضایی خواستار رسیدگی به درخواستش شد.

کریس چارلز کلاگ سخنگوی شرکت "کیلوگ" تولید کننده محصولات غذایی گفت:ساخت مواد غذایی سالم، با کیفیت بالا برای مردم برای لذت بردن بالاترین اولویت ما است. وجود چنین شکایتی برای ما بسیار جدی است و در رسیدگی به آن در حال انجام بررسی های لازم هستیم.
شرکت" کیلوگ"، شرکت صنایع غذایی آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه تولید و توزیع غلات صبحانه، برگه ذرت، غذاهای گیاهی، وافل، تردک، کلوچه، چیپس و... فعالیت می کند.

شرکت کیلوگ در سال 1906 توسط "ویل کیت کیلوگ "تاسیس شد و در حال حاضر محصولات خود را در 180 کشور جهان عرضه می دارد. این شرکت مالک برندهای فراوانی است، که از شناخته شده ترین آنها می توان به:کورن فلکس، پرینگلز، پاپ-تارز و فروستد فلکس اشاره کرد.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر بتل کریک، میشیگان، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می شود و جزئی از شاخص اس اند پی 500 به شمار می آید. کمپانی پروکتر اند گمبل مالک شرکت کیلوگ است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها