مردی که برق او را نمیگیرد + تصاویر

آقای

مردی که برق او را نمیگیرد + تصاویر

مردی که می تواند 11 هزار ولتاژ برق را از خود عبور دهد!

از مهم ترین اتفاقاتی که بعد از ازدواج می تواند برای هر یک از ما انسان ها رخ دهد، متولد شدن نوزادی است که با ورود آن به محیط خانه می تواند در خانه و خانواده تاثیرگذار باشد. اما گاها این اتفاق بنابر دلایلی اعم از بیماری های ژنتیکی و ارثی ممکن است به گونه ای متفاوت و غیرقابل خوشایند رخ دهد.


گاه ممکن است نوزاد با مشکلاتی اعم از نابینایی، ناشنوایی و... متولد شوند و گاه ممکن است با برخی ویژگی های فرا انسانی به دنیایی جدید قدم بگذارند که این می تواند بسیار عجیب و شوکه کننده قرار گیرد. برای مثال اخیرا در صفحات مجازی تصاویری از یک مرد 42 ساله هندی منتشر شد که دارای یک ویژگی خارق العاده و فرا انسانی است! جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناکخواهیم گفت.

آقای " نارش کومار " 42 ساله از کشور هندوستان، این روزها با واکنش های متعددی در صفحات مجازی روبرو گشته است و تعدادی نام اعم از " مرد الکتریکی " از جانب کاربران به او داده شده است. علت این صفت ان است که آقای کومار می تواند بصورت شگفت انگیزی جریان 11 هزار ولتی برق را از خودش عبور دهد!!

وی اولین بار این ویژگی را زمانیکه در حال تعمیر کردن گاز برقی خانه شان بود را در یک دهه گذشته تجربه نمود و با وجود برق گرفتگی هیچ احساس خاصی نداشت و آسیبی به وی وارد نشد.

این روزها وی ویدیوهایی متعددی را از خود در صفحات مجازی رونمایی کرده است و طبق گفته اش می تواند جریان 11 هزار ولتی برق را از خود عبور دهد که این میزان برق برای روشن نگه داشتن 500 خانه کافی است. با این وجود وی قابلیتی فرا انسانی دارد و نباید حرکات عجیب و غریب وی را در محیط خانه و یا محیط های دیگر انجام دهید.

آقای کومار این ویژگی را هدیه ای جانب خدا می داند که هیچ شخصی همانند وی قادر به انجام چنین کاری نیست! حتی وی می تواند سیم های برق شهری را به زبان خودش متصل کند و هیچ آسیبی نبدیند!

چنین ویژگی و صفتی چیزی غیرقابل باور می باشد و آقای کومار به تنهایی آنرا دارا می باشد و تاکنون هیچ گونه شوک الکتریکی را احساس ننموده است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها