چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، مردم باز هم به خیابان‌ها آمدند؛

چله امید؛ مردم آمدند تا بگویند با چشم به آینده پیش می روند

چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوهی هرچه تمام تر برگزار شد و این ابتدای راهی جدید در آینده نظام و انقلاب است.

چله امید؛ مردم آمدند تا بگویند با چشم به آینده پیش می روند

به گزارش خبر فوری ، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ساعت ۹ صبح امروز در بیش از هزار شهر و روستا در سراسر کشور برگزار شد.

حال و هوای این جشن بزرگ همچون سال‌های گذشته توام با رحمت خداوند بود و در برخی شهرها شاهد بارش باران و برف بودیم.

حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن زیر بارش شدید برف


حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در زیر نزولات آسمانی بار دیگر نشان داد که باد و باران و طوفان‌های سهمگین هیچگاه نتوانسته و نخواهند توانست مقابل مردم انقلابی قد علم کنند.

تصویری منحصربه فرد از حضور پرشور مردم رشت در جشن انقلاب

حضور چهره های سیاسی در کنار مردم جشن انقلاب را رونقی دوچندان بخشیده بود.


از حضور و سخنرانی رئیس جمهور گرفته تا مقامات سیاسی و بالاخص فرزندان رهبر انقلاب اسلامی.

پسر آیت الله خامنه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن . تهران

حضور آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران با ویلچر در جمع راهپیمایان از جمله نکات برجسته و حواشی این راهپیمایی بود چرا که پیش از این آیت الله موحدی کرمانی با ویلچر در جمع مردم حاضر نشده بود و این نشان از اهتمام وی به امر مقدس راهپیمایی ۲۲ بهمن دارد.

رسانه های داخلی و خارجی نیز همچون سال‌های گذشته پوشش تصویری و خبری گسترده ای از مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند. در تصویر بالا تصاویری از پوشش زنده سخنرانی رئیس جمهور توسط دوشبکه الجزیره و المیادین را می بینید.


در راهپیمایی امروز اتفاق قابل توجه دیگری نیز افتاد و آن حضور کاروان چهل عروس و داماد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی کرج بود.


"لوتی‌" ها هم که از ابتدای انقلاب چه در صحنه تظاهرات و چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس میدان نبرد را خالی نگذاشته بودند نیز در جشن چهل سالگی انقلاب جای خود را خالی نگذاشتند.

حضور دهه نودی ها در جشن انقلاب نیز ثابت کرد که این انقلاب تنها برای نسل اول و دوم بعد آن نیست و کودکان و آینده سازان این مرز و بوم هم سهمی چشمگیر از آن دارند.

۲۰۰ مهمان خارجی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی، ورزشی و دانشگاهی از کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایرلند، فرانسه، ونزوئلا و سایر کشورها در این مراسم حضور دارند.

۵۰۰ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی مراسم ۲۲ بهمن را پوشش می‌دهند که از این تعداد بیش از سیصد نفر خبرنگار خارجی هستند.

اقتدار موشکی ایران در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.

پیش از این سران کاخ سفید بارها عصبانیت خود را از آزمایش‌های موشکی ایران ابراز داشته‌اند و مسئولان ایران هم بارها تاکید کردند که اقتدار موشکی کشورمان قابل مذاکره نیست.

مردم انقلابی ایران اسلامی که خون‌های ریخته شده برای این نظام را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که مشکلات اقتصادی مانع حضورشان در جشن انقلاب نمی شود و بار دیگر از دستگاه های قضایی و انتظامی خواستار برخورد قاطع با اختلاس ها و رانت‌خواری ها و آقازادگی ها و آقازادگی پروری ها شدند.

منبع: خبر فوری

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    هر کی رفته یا از اختلاسگرها بوده یا بهش از اون اختلاسها رسیده!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما نرفتیم و افتخار میکنیم که نرفتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها