حماسه حضور ساکنان خراسان رضوی در جشن انقلاب/۴۰ ساله شدیم

همزمان با ۲۲ بهمن هزاران نفر از شهروندان مشهدی راهپیمایی خود در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی آغاز کرده اند.

حماسه حضور ساکنان خراسان رضوی در جشن انقلاب/۴۰ ساله شدیم

صدها نفر از شهروندان مشهدی از صبح امروز پیش از آغاز رسمی راهپیمایی خود را به خیابان امام رضا(ع) رسانده اند تا از دقایق ابتدایی در این حماسه باشکوه حضور داشته باشند.

اقشار مختلف با در دست داشتن پرچم های ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران و تمثال امام و شهدا در حال اضافه شدن به جمعیت حاضر در میدان ۱۵ خرداد که محل آغاز راهپیمایی است هستند.

حضور جوانان و نوجوانان که با شور و علاقه در مسیر راهپیمایی حضور دارند بر شکوه این مراسم افزوده و سرمای هوای امروز مشهد خللی در رقم زدن حماسه دیگر در پایتخت معنوی کشور ایجاد نکرده است.

علاوه بر مشهد حضور ساکنان خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در دیگر شهرها نیز بسیار پرشور است و مردم در حال طی کردن مسیرهای مشخص شده و سر دادن شعارهای حماسی هستند.

سامانه پرتاب موشک شهاب ۲ که یکی از مهمترین دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران طی سال های گذشته بود و به دست جوانان این کشور طراحی و اجرا شده نیز در راهپیمایی امروز مشهد به نمایش گذاشته شد.

حضور جانبازان دوران دفاع مقدس در مسیر راهپیمایی مشهد یکی از قاب های ماندگار طی سال های گذشته بوده و امسال نیز این افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس که طی سال های گذشته همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند پابه پای مردم مسیر راهپیمایی را روی ویلچر طی می کنند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها