شاگردان برانکو بالاخره به رختکن رفتند

احتمال لغو بازی‌ تیم‌های فولاد و پرسپولیس باعث ناراحتی بازیکنان و مربیان تیم تهرانی شده است.

شاگردان برانکو بالاخره به رختکن رفتند

درحالی‌که قرار است تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساعت ۱۵ به مصاف هم بروند، ا‌ما شایعه لغو این بازی به گوش می‌رسد که این موضوع ناراحتی و عصبانیت بازیکنان پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی داشته است.

* علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اتفاقات رخ‌د‌ا‌ده بسیار ناراحت است و با سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این باره صحبت کر‌د.

* به د‌لیل شرایطی که به وجود آمده بازیکنان پرسپولیس به رختکن نرفتند و کلیه بازیکنان با چمدان روی نیمکت حاضر شدند تا شرایط بر‌ا‌ی برگزاری بازی مشخص شو‌د.

* معدود هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه با دیدن بازیکنان به تشویق آنها پرداختند.

* مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم پرسپولیس و فارسیان مسئول حراست این باشگاه بر‌ا‌ی پیگیری وضعیت این بازی با برخی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسئولان مربوطه به صحبت پرداختند.

* در نهایت بازیکنان پرسپولیس راهی رختکن شدند تا شرایط برگزاری بازی مشخص شود.

* مهدی شیری مدافع پرسپولیس با ایمان مبعلی به خوش و بش پرداخت و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* برخی از حاضران در کنار زمین با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری انداختند.

* افشین قطبی و برانکو سرمربیان تیم‌های فولاد و پرسپولیس در کنار زمین با یکدیگر دیدار گرمی داشتند.

* جلسه‌ای مقابل نیمکت تیم پرسپولیس باحضور برانکو، قنبرپور و مسئولان برگزارکننده بازی انجام شد و حالا همه منتظر هستند تا ببینند این بازی برگزار خواهد شد یا نه.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها