بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای حضور مردم در راهمپیمایی ۲۲ بهمن

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای حضور مردم در راهمپیمایی ۲۲ بهمن

در این بیانیه آمده است: حضور مردم در راهمپیمایی ۲۲ بهمن ماه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید موجب بیداری جهان و عزت ایرانیان گردد. جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت حضور جدی و منسجم و قلبی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید می‌کند تا مردم با وجود همه مشکلات باید راه نفوذ دشمن را ببندند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به دستاوردهای مهم فرهنگی اجتماعی و سیاسی، آمده است: وضعیت فعلی کشور و روند اقتصادی خانواده‌های ایرانیان غیرتمند شایسته آنان نیست و از مسئولان نظام خواستار تلاش مضاعف برای بهبود وضع اقتصادی کشور می‌شویم.

این بیانیه تاکید می‌کند: نقشه راه توسعه کشور بدون رفع تبعیض و بدون تحقق عدالت و حاکمیت قانون و تجلی اراده ملی ممکن نخواهد بود و ما می‌دانیم امروز بیش از هر زمانی کشور نیازمند وحدت و همدلی همه قواست.

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در پایان این بیانیه اظهار امیدواری کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برخی مدیران ناکارآمد نظام از خواب غفلت بیدار شوند و با جذب نخبگان و جوانان شایسته و بها دادن به ظرفیت‌های آنان مسیر اعتلای انقلاب را تقویت سازند. اکنون فرصتی به وجود آمده تا به بهانه این ایام خجسته یاد و خاطره همه آزادی‌خواهان و عدالت جویانی که دل در گرو پیشرفت و امنیت کشور نموده بودند را گرامی بداریم.»

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها